Piotr Opłotny objął stanowisko head of strategy w Value Media

fot. mat. prasowe

Piotr Opłotny, dotychczasowy dyrektor strategiczny w Starcom, dołączył do agencji Value Media (Group One) na stanowisko head of strategy. To kolejne silne wzmocnienie kompetencji biznesowych i strategicznych Value Media.

Piotr Opłotny, który z początkiem maja dołączył do Value Media, będzie odpowiedzialny za jakość rekomendacji agencji opartych na głębokim zrozumieniu biznesu, marketingu i mediów, a także na silnych umiejętnościach analitycznych i strategicznych. W jego roli jest także rozwój i ciągłe podnoszenie kompetencji zespołu strategów oraz bliska współpraca z działami Biznes agencji. Będzie raportował do Natalii Załęckiej, CBO Value Media.

Chcemy być najbardziej strategiczną agencją na rynku, która dostarcza klientom rozwiązania realnie budujące ich biznes. W naszym modelu współpracy z Klientami praca zespołów strategii i biznesu jest maksymalnie zintegrowana. Wszystko wywodzi się ze strategii, a każda analiza oraz decyzja musi być w niej osadzona. Dlatego potrzebujemy silnego działu strategii, którego rekomendacje będą ewaluowane w codziennych działaniach każdej osoby pracującej na biznesowy sukces Klientów. Dołączenie Piotra, który jest doświadczonym i rozumiejącym biznes Klientów managerem, jest kolejnym krokiem w realizacji tej wizji – powiedział Rafał Wachnik, managing director Value Media.

Piotr Oplotny ma 18-letnie doświadczenie w branży mediowej. Do Value Media dołącza po 17 latach pracy w Publicis Group, z czego ostatnie lata pełnił rolę dyrektora strategicznego w agencji Starcom. Ma szerokie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, zarówno na stanowiskach bezpośrednio wspierających biznes, jak i również po stronie strategii z dużym naciskiem na planowanie biznesowe, marketing zintegrowany, analitykę i zakupu mediów. Ekspert w zakresie rozwoju biznesu z ukończonymi studiami podyplomowymi ze statystyki biznesowej na Uniwersytecie Warszawskim.

To kolejny tak znaczący transfer dla agencji Value Media w tym roku. 1 marca br. dołączyła do niej Natalia Załęcka jako chief business officer, do której będzie raportował Piotr Oplotny. Z początkiem marca zespół strategii wzmocniły natomiast Klaudia Brzeska w roli business integration managera oraz Marta Kierszka jako strategy manager. Rozwój zespołu Value Media ma na celu wzmocnienie kompetencji strategicznych, które stanowią kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej na rynku.