Natalia Załęcka została chief business officerem w Value Media

1 marca br. Natalia Załęcka po ponad 20 latach pracy po stronie zarówno klientów, jak i agencji consultingowej dołącza do Value Media jako chief business officer. Nowe stanowisko zostało stworzone w celu wzmocnienia strategicznego podejścia agencji oraz dalszego rozwoju jej oferty w tym obszarze. Załęcka swoje doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla marki eobuwie oraz agencji consultingowej Deloitte.

Natalia Załęcka posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze digital oraz marketingu. W swojej pracy zawodowej była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji między innymi dla takich marek jak Algida, Łowicz, czy Getin Noble Bank. W ostatnich latach związana była z Deloitte, gdzie jako head of marketing transformation zarządzała zespołem Transformacji Marketingowej, w którym doradzała klientom w zakresie strategii. Przed dołączeniem do Value Media Natalia Załęcka związana była z eobuwie, gdzie w roli brand director nadzorowała działania reklamowe oraz odpowiadała za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej marki. W jej spektrum zainteresowań znajdują się między innymi takie obszary jak zastosowanie danych i technologii w marketingu, których użycie wpływa na rozwój biznesu klientów.

Cieszę się, że mogę dołączyć do Value Media w tak kluczowym momencie dla rozwoju agencji. Jestem przekonana, że moje doświadczenie i umiejętności będą cennym atutem w realizacji strategii bycia najbardziej strategiczną agencją na rynku. Wierzę, że Value Media ma ogromny potencjał, aby stać się kluczowym partnerem dla firm, które chcą budować swój biznes w oparciu o dane marketingowe – powiedziała Natalia Załęcka, chief business officer, Value Media

Natalia Załęcka będzie raportować do Rafała Wachnika, dyrektora zarządzającego agencji. Będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem strategów agencji.

Powierzenie Natalii funkcji CBO to kolejny krok w rozwoju Value Media. Jesteśmy przekonani, że jej doświadczenie i kompetencje wzmocnią strategiczny charakter naszej agencji i pozwolą nam dostarczać klientom jeszcze bardziej efektywnych rozwiązań – dodaje Rafał Wachnik, managing director, Value Media.

Natalia Załęcka do Value Media w roli chief business officer dołączyła 1 marca 2024 roku.