Zmiany w zarządzie spółki EssenceMediacom

W sierpniu Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.

Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak są związane z EssenceMediacom od 2009 r. i odpowiadają za budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Przez ponad 10 lat prowadziły zespoły współpracujące z takimi firmami jak Procter & Gamble, Polpharma, Danone, Mars, The Coca-Cola Company, Decathlon. W ostatnim czasie w roli managing partner tworzyły standardy współpracy z klientami, usprawniały procesy oraz zarządzały zespołami klienckimi.

Po dołączeniu do zarządu poszerzą swoją odpowiedzialność o dodatkowe obszary – Kazana o współpracę w ramach Grupy i usprawnienie procesów wewnętrznych, Krzysiak o działania w ramach obszaru HR.

Tomasz Skowroński, chief client operations officer będzie kontynuował dotychczasowe działania związane z tradingiem, zarządzaniem kontraktami i wybranymi zespołami klienckimi.

Od sierpnia pełny skład zarządu EssenceMediacom to: Joanna Okła (CEO agencji), Tomasz Skowroński, Anna Krzysiak oraz Katarzyna Kazana.

Zarząd, do którego dołączają Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak będzie z nową energią kontynuował realizację wyznaczonych celów. Wieloletnie doświadczenie w obszarze klienckim, które wnoszą do zarządu Katarzyna i Anna, gwarantuje, że oferta agencji będzie jeszcze mocniej zorientowana na spełnienie kompleksowych i wciąż ewoluujących potrzeb naszych klientów oraz stałe dostarczenie im rozwiązań innowacyjnych i przełomowych, które zapewnią im przewagę konkurencyjną w nowej ekonomii. Bardzo dziękuję Stanisławowi i Janowi za ich wkład w rozwój naszej organizacji na przestrzeni wielu lat. I życzę, aby nowe wyzwania zawodowe przyniosły im wiele powodów do satysfakcji – skomentowała Joanna Okła, CEO EssenceMediacom (GroupM).