Samsung, we współpracy z Biodiversity Management Bureau i agencją Cheil Worldwide stworzył niezwykłą reklamę, która podkreśla znaczenie niemal niewidzialnych, lecz kluczowych dla technologii komponentów – półprzewodników. W filmie „Micro Miracles” przedstawiono miniaturowe modele, wykonane za pomocą zaawansowanej techniki nanodruku 3D.
W reklamie „Micro Miracles” wykorzystano wyjątkowo małe rzeźby w skali nano, których obserwacja możliwa jest tylko dzięki mikroskopowi elektronowemu. Te miniaturowe dzieła sztuki przedstawiające między innymi postacie w codziennych sytuacjach, mają na celu ukazanie niezwykłych możliwości, jakie oferują półprzewodniki w różnych dziedzinach życia.
Reklama, będąca połączeniem sztuki i nauki, podkreśla, jak istotne w dzisiejszych technologiach są półprzewodniki – od prostych codziennych czynności po zaawansowane aplikacje naukowe i programy kosmiczne. Dzięki innowacyjnym technikom nanodruku i mikroskopii, Samsung zdołał uchwycić esencję technologicznych mikrocudów.
Przeczytaj także:
- Domino’s Pizza wprowadza przełomową zmianę w dostawach pizzy. Firma zaprezentowała nowatorski elektryczny skuter dostawczy, Domino’s dxb, wyposażony we wbudowany piekarnik.
- Meta dodaje kolejne narzędzia do istniejących już ponad 30 funkcji dla młodzieży i ich opiekunów na swoich platformach. To kolejny krok w stronę zwiększenia bezpieczeństwa młodych użytkowników w sieci i poprawy ich samopoczucia.