Agencja Performance Media, po ponad 20 latach doświadczeń w rozwoju działań efektywnościowych dla marketerów, wchodzi w nowy etap swojego rozwoju – z nową nazwą, nową identyfikacją wizualną i rozszerzonym portfolio produktów i usług. Od tej pory działać będzie pod nazwą Performance Group i w nowych strukturach, w których kluczowe kompetencje zostały skoncentrowane w 3 dywizjach: mediowej, kreatywnej i analityczno-danowej. Zatrudniająca blisko 200 osób Performance Group jest jedną z największych niesieciowych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google, Meta i TikTok w tym regionie.
Przez ponad 20 lat działalności agencja zyskała uznanie zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej, zdobywając liczne nagrody za kampanie realizowane w regionach CEE oraz EMEA. Sukcesy te w dużej mierze były możliwe dzięki integracji zaawansowanych rozwiązań technologicznych oraz analizy danych.
– Rebranding i zmiana nazwy na Performance Group to ukoronowanie kolejnego etapu ewolucji firmy, która na rynku w Polsce znana jest przede wszystkim z działań performance’owych, ale zajmuje się również wieloma innymi obszarami komunikacji. W naszym core wciąż pozostaje niezmienne DNA agencji, oparte na efektywnych i innowacyjnych rozwiązaniach. Performance Group to agencja digital 360°, która nieustannie jest w ruchu, dynamicznie rozwija swoje kompetencje w odpowiedzi na potrzeby klientów – mówi Iwona Kuchta, Agency Head, Client Service & COO w Performance Group. – Nasza agencja pracuje zarówno z dużymi międzynarodowymi markami w regionie EMEA, dla których przekłada strategie biznesowe na taktyki marketingowe w digitalu, jak i lokalnymi firmami z Polski oraz CEE, dla których – na bazie zrozumienia ich biznesu – przygotowuje całościowe strategie marketingowe. Przez ostatnie 10 lat wzmacnialiśmy kompetencje kreatywne (m.in. KV, Big Idea, produkcja wideo, RichMedia, influencer marketing) oraz danowe (analityka, definicja i pomiar ścieżki konsumenckiej), które teraz chcemy komunikować szerzej na rynku – dodaje.
Nowa strategia agencji zakłada większą ekspozycję na kluczowe kompetencje, które zostały skoncentrowane w trzech dywizjach (w ramach nowej struktury): Performance Media (Navigating Growth), Performance Create (Navigating Brands) oraz Performance Data (Navigating Data).
Każda z tych dywizji ma wzmacniać pozycję marki głównej – Performance Group (Navigating Ahead) – jako strategicznego partnera oferującego kompleksowe wsparcie, zaawansowane kompetencyjnie usługi oraz innowacyjne podejście.
Przygotowana na tę okazję nowa identyfikacja wizualna agencji, zaprezentowana została wczoraj podczas konferencji „Navigating Ahead” – Digital Future Conference 2024.
– Nowa identyfikacja, jak i wczorajsza konferencja, odzwierciedlają ambicje Performance Group, która pragnie pomagać swoim klientom w kształtowaniu ich obecności w świecie dynamicznie zmieniających się zachowań konsumenckich w digitalu. Jako agencja z tak bogatym doświadczeniem i olbrzymią ilością danych, chcemy być częścią tej „podróży” naszych klientów w przyszłości – podkreśla Piotr Panasiuk, Agency Head Data&Product w Performance Group.
Wśród prelegentów „Navigating Ahead” – Digital Future Conference 2024 znaleźli się m.in.: Patrycja Venulet – Chief Marketing Officer Domino`s, Katarzyna Konwińska – Head of Marketing SodaStream, Andrzej Wierzchoń – Head of e-Commerce Department Oceanic, Katarzyna Karolak – Marketing Director Orkla Care Poland, Damian Sałkowski – Chief Executive & AI-Powered SEO Expert SENUTO, Miłosz Sokół – Digital & e-Commerce Solutions Director Medicover, Marcin Opaliński – Head of e-commerce marketing w OBI, Artur Kurasiński – przedsiębiorca, twórca i inwestor, Bartek Kotowicz – Brand consultant, speaker, advisor, Artur Próchnicki – Senior Digital Marketing Specialist, LPP SA, Rafał Drzewiecki – Country Manager at TikTok, Marek Dorsz – E-commerce Director MediaMarkt, Piotr Czyżewski – Regional Sales and Marketing Director Consumer Brands CEE TTI/Ryobi.
Performance Group to zatrudniająca blisko 200 osób niesieciowa agencja digital marketingu 360°, rozwiązująca wszelkie potrzeby digitalowe swoich klientów end-to-end, poprzez dostarczanie odpowiednich usług oraz produktów. Agencja opracowuje strategie, tworzy kreatywne kampanie, zajmuje się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadza audyty oraz oferuje zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe. Działa w regionie EMEA z mocnym focusem na Polskę i region CEE, będąc „hubem regionalnym” dla klientów międzynarodowych. W swojej historii prowadziła projekty i kampanie również w innych regionach świata, w Azji, Ameryce Południowej i Północnej – łącznie realizowała dla swoich klientów działania komunikacyjne na niemal 60 rynkach. Jest jedną z największych niezależnych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google w tym regionie. Performance Group jest zdobywcą licznych nagród branżowych i wyróżnień, w tym m.in. Effie Awards, Golden Arrow, Kreatura czy Mixx Awards Polska.