Google wprowadza nowe funkcje AI do przeglądarki Chrome 2024-01-24Google Chrome wprowadza trzy nowe funkcje oparte o AI, które zmieniają sposób, w jaki użytkownicy mogą korzystać z...
DoubleVerify stworzył globalny raport porównawczy dotyczący obszaru attention – „Global Attention Benchmark Report” 2024-01-24DoubleVerify przygląda się kluczowym trendom branżowym dotyczącym attention, w podziale na regiony świata, jak i kategorie branżowe. Z...
Adaily Inspiration Week #1: AI campaigns from 2023 or 2022 2024-01-23The approach of brands to innovation and creativity in marketing is constantly evolving. Particular attention is drawn to...
Adaily Inspiration Week #1: Kampanie AI z 2023 lub 2022 roku 2024-01-23Podejście marek do innowacji i kreatywności w marketingu nieustannie ewoluuje. Szczególną uwagę zwraca rosnące wykorzystanie sztucznej inteligencji, które...
Raport 2024: Generatywna AI jako Przyszłość Marketingu Mediów Społecznościowych 2024-01-19Agencja 180heartbeats + Jung von Matt, wraz z thenetworkone i Kurio, przedstawiają raport „Social Media Marketing Trends 2024″....
Is AI an invaluable partner for marketers or a creativity challenger? Piotr Bombol discusses the future of AI and marketing 2024-01-18As the AI solutions continue to evolve dynamically in 2023, the marketing industry is now at a pivotal...
Czy AI to nieoceniony sojusznik marketerów, czy pogromca kreatywności? Piotr Bombol o przyszłości AI i marketingu 2024-01-18W obliczu dynamicznie rozwijających się rozwiązań AI w 2023 roku, branża marketingowa stoi obecnie przed przełomem, a jednocześnie...
Podsumowanie 2023 i prognozy na 2024: analityka 2024-01-17Jakie były najważniejsze zmiany w 2023 roku z perspektywy analityki? Które wydarzenia i wyzwania były najważniejsze? Jakich zmian...
Rok 2023 okiem marki Benefit Systems 2024-01-17Rok 2023 był rokiem dynamicznych zmian i nieoczekiwanych wyzwań na rynku. Jak w tym odnalazła się marka Benefit...
Google, Ipsos: 73% Polaków wierzy, że AI zmieni nasze codzienne życie w ciągu pięciu lat [raport] 2024-01-16Google zaprezentował wyniki przeprowadzonego przez Ipsos badania AI – „Nasze życie z AI: rzeczywistość dzisiaj i obietnica jutra”,...