Orbit we współpracy z Jakdojade.pl zabiera pasażerów na Orbitę Chillu

Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit, pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną kampanii jest współpraca z popularną aplikacją Jakdojade.pl. Marka podkreśla w niej znaczenie małych chwil dla siebie w zabieganym życiu – zwłaszcza w obfitujących w mikrostresy sytuacjach związanych z codziennym podróżowaniem, drogą do pracy czy szkoły.

Do połowy czerwca użytkownicy serwisu i aplikacji Jakdojade.pl – najpopularniejszego polskiego planera komunikacji publicznej i międzymiastowej – będą mogli natrafić na dedykowane posty marki Orbit. Kontekstowe kreacje, dopasowane do różnych sytuacji, których doświadczają osoby korzystające z komunikacji miejskiej, w połączeniu z chwytliwymi hasłami mają pomóc konsumentom pokonać chaos i złapać chwilę tylko dla siebie. Dzięki wykorzystaniu parametrów trasy użytkownicy dostaną też spersonalizowaną informację, ile kilometrów czy minut dzieli ich od obranego celu.

Marka Orbit postawiła na komunikację w różnych momentach dniach, kiedy podróżni mogą doświadczać mikrostresów. Do takich sytuacji należą m.in. konieczność przesiadki, opóźnienia na trasie, dłużąca się podróż czy przemieszczanie się w czasie nocy.