W ostatnich dniach stycznia wystartowała nowa kampania 360 Orange Polska promująca ofertę „Bez limitu na start”. Bohaterami spotów wideo po raz kolejny został duet kabareciarzy — Robert Górski i Mikołaj Cieślak.
„Bez limitu na start” to nowa kampania lanchująca ofertę Orange Polska, w której na użytkowników czeka aż 5000 gigabajtów dostępnych przez rok. Wraz z nową ofertą wystartowała szerokozasięgowa kampania budująca jej świadomość. Bohaterami po raz kolejny są Robert Górski i Mikołaj Cieślak, czyli wieloletni ambasadorzy taryfy „Orange Free na Kartę”. Artyści pojawili się w spotach wideo, które w zabawny sposób pokazują jak wykorzystać internet dostępny w ofercie, którego „nie przewidzi nawet szklana kula” :).
W kampanii najważniejszymi touchpointami są telewizja, formaty wideo na platformie YouTube oraz Outdoor. Kampanię 360 promującą nową ofertę Orange Polska w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów realizuje agencja Value Media we współpracy ze spółką martech & e-commerce connected Salestube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za działania w social mediach Follow Agency.