Meta ogłosiła wprowadzenie generatywnego AI do Meta Ads Managera. Nowe funkcje mają zwiększyć efektywność prowadzonych kampanii i znacznie skrócić czas reklamodawców przeznaczany na ich tworzenie i dostosowywanie.
Niedawno Meta zaskoczyła wprowadzeniem innowacyjnych rozwiązań AI, takich jak ulepszona wersja inteligentnych okularów Ray-Ban czy wirtualny asystent oraz różnorodne wirtualne persony. Teraz firma idzie krok dalej, integrując generatywne AI z Meta Ads Managerem.
Firma ogłosiła, że nowe funkcje mają być kolejnym krokiem w kierunku zwiększenia produktywności i efektywności reklamodawców. Składają się na nie trzy narzędzia: „Background Generation”, „Image Expansion” i „Text Variations”.
Pierwsze z nich, „Background Generation” pozwoli na tworzenie różnego rodzaju tła dla produktów, umożliwiając reklamodawcom dostosowanie swoich reklam do różnych grup odbiorców. W ramach „Image Expansion” reklamodawcy będą mogli dostosowywać grafiki do różnych proporcji i rozmiarów. Z kolei „Text Variations” pomoże wygenerować 6 różnych wersji tekstów reklamowych na podstawie pierwotnej treści dostarczonej przez reklamodawcę, dodatkowo podkreślając atuty produktów lub usług przez niego wskazane.
Firma zapowiedziała, że nowe funkcje będą dostępne globalnie najpóźniej w przyszłym roku.