Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączają do Publicis Worldwide Poland

Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny – Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski. Jest to kolejny krok w umacnianiu pozycji agencji jako lidera innowacyjności i kreatywności w branży.

Mateusz Michalczyk, obejmujący rolę senior art director, oraz Krystian Wojtkowski, nowy senior copywriter, są znanymi postaciami w świecie reklamy dzięki swojemu niekonwencjonalnemu podejściu i dynamicznej energii, która już od lat przekłada się na sukcesy ich projektów. Doświadczenie i osiągnięcia, w tym nagrody KTR, Effie, Mixx Awards oraz Young Creatives, świadczą o ich niezwykłej zdolności do tworzenia reklam, które nie tylko przyciągają uwagę, ale i rezonują z emocjami odbiorców.

W Publicis Worldwide, Wojtkowski i Michalczyk znani jako Rudy & Matyas, dołączają do zespołu Tomka Ziemiańskiego, associate creative director & culture leada. Ich praca będzie opierać się na najnowszych trendach kulturowych i technologicznych, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów agencji.

Jaramy się sieciowym charakterem agencji oraz jej reklamowym heritage’em. Jeśli jednak mielibyśmy podkreślić tylko jedną rzecz, która nas najbardziej cieszy. To jest nią to, że znaleźliśmy potwierdzenie tego, co wcześniej słyszeliśmy na mieście o Publicis Worldwide. Czyli, że jest to zdrowe środowisko pracy – podkreślają Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.

Krystian Wojtkowski, przed dołączeniem do Publicis Worldwide, zdobywał doświadczenie w agencjach Przestrzeń, czy GoldenSubmarine. W ostatnich latach realizował projekty dla takich marek jak Decathlon, Revolut, Hardmade, Uber, Frisco, Nałęczowianka, Żabka Nano, o.b., Dolce Gusto.

Z kolei Mateusz Michalczyk, po pracy w 180heartbeats + JUNG v MATT jako head of design, przeszedł do Przestrzeni. W ciągu 8 lat pracy w agencjach, realizował projekty dla takich marek jak Burger King, biżuteria Yes, Betclic, Decathlon, Frisco, Uber czy Revolut.

Agencja Publicis Worldwide Poland zawsze stawiała na innowacje i kreatywność, a motto „Curiosity creates growth” idealnie oddaje jej ducha. Dołączenie do zespołu Michalczyka i Wojtkowskiego realizuje tę filozofię, umacniając agencję w rozwoju i tworzeniu wyjątkowych doświadczeń klientów z markami.