Już 14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja „Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy, uczestnicy jako pierwsi w Polsce będą mogli zapoznać się z wirtualnym asystentem AI od Sembota.
– Błędy, które popełniamy w e-commerce. Historie prawdziwe”. Przed wami jedyna taka okazja, by posłuchać o trudnych doświadczeniach osób, które na drodze do skutecznej sprzedaży, zaliczyły sromotne wpadki i… odniosły sukces. A do tego jak zwykle bogaty pakiet bonusów, dzięki którym wyjdziecie z naszej imprezy nie tylko mądrzejsi, ale też zdecydowanie bogatsi – zachęca Marcin Majzner, z ecommerce.pl, organizatora „Ecommerce.pl Event 2.0”.
Impreza z miejsca dołączyła do najważniejszych spotkań branży e-handlu. W pierwszej edycji wydarzenia wzięło bowiem udział ponad 800 uczestników, którzy mogli posłuchać 24 prelekcji, a wspomniany pakiet bonusowy wyniósł ponad 40 tys. zł. W tym roku nie będzie inaczej, a na sumę składają się m.in. zniżki u partnerów konferencji, konsultacje czy możliwość darmowego testowania narzędzi.
Na scenie wystąpią właściciele średniej wielkości sklepów oraz przedstawiciele wiodących platform takich jak Morele czy Black Red White. Wszyscy oni podzielą się odpowiedzią na to samo pytanie – pytanie o błędy. Ta forma konferencji pozwala złapać unikalną perspektywę na dane zagadnienie i była dobrze przyjęta przy pierwszym wydarzeniu, które koncentrowało się na działaniu jakie zapewniło największy sukces sklepu.
Jak zapewnia Marcin Majzner na „Ecommerce.pl Event 2.0.” właściciele sklepów i praktycy e-commerce podzielą się kluczowymi doświadczeniami, które przyczyniły się do podbicia rynku.
Jednak w tym roku na uczestników czeka coś więcej, bo będą oni świadkami premiery przełomowego narzędzia asystenta AI. Sembot AI to potężny produkt oparty na sztucznej inteligencji do automatyzacji i optymalizacji, które pomaga osiągnąć imponujące rezultaty kampanii reklamowych.
– AI to przyszłość i my o tym wiemy. Korzystając z wbudowanego czatu w Sembocie AI, uzyskasz możliwość zadawania pytań na temat danych dotyczących twoich produktów, ich wskaźników oraz prowadzonych kampanii reklamowych – podkreśla Bartosz Ferenc, założyciel i CEO Sembot.com.
Sembot AI codziennie sprawdza, co dzieje się na kontach reklamowych, regularnie odwiedza stronę sklepu i sugeruje poprawki. Analizuje konkurencje, widoczność reklam czy pozycje w SEO. Porównuje ceny z innymi oferentami. Sugeruje zmiany i optymalizacje. Wykonuje setki drobnych czynności, które zawsze były z tyłu głowy, ale nie było komu ich zlecić lub brakowało czasu. Sembot AI dzięki dostępowi do API między innymi Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, Google Merchant Center, Microsoft Advertising czy Facebook może nie tylko pobierać informacje, ale i wykonywać różne aktywne czynności na kontach reklamowych.
– Już teraz nasz asystent AI realizuje kilkadziesiąt takich procesów, będących codziennością dla sumiennych specjalistów performance. Z każdym tygodniem dochodzi kilka kolejnych i w najbliższym czasie pokryjemy za pomocą AI niemal 100% rutynowych zadań marketera. W niedalekiej przyszłości, będzie w stanie prowadzić działania marketingowe tak jak teraz robi to agencja performance – zapowiada Ferenc.
Chcesz być świadkiem premiery przełomowego narzędzia na polskim – a wkrótce i światowym – rynku?
Dołącz do uczestników „Ecommerce Event 2.0.” i kup bilet.