Electrolux, wiodący producent sprzętu gospodarstwa domowego, jest głównym sponsorem programu „MasterChef Nastolatki”– nowej wersji popularnego kulinarnego talent-show. Za koncepcję i lokowanie produktów marki odpowiedzialna jest agencja digitalowo-contentowa LiquidThread. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
„MasterChef Nastolatki” to nowa odsłona znanego i lubianego przez widzów formatu. Tym razem telewizyjne show skierowane jest do utalentowanych kucharzy w wieku od 13 do 17 lat. Prowadzącymi program będą Michel Moran, Tomasz Jakubiak, Dorota Szelągowska i to oni będą oceniać umiejętności kulinarne uczestników. Wsparciem dla nastoletnich kucharzy będzie Michał Korkosz (Rozkoszny). Emisja pierwszego z 8 odcinków zaplanowana jest na 3 marca, na antenie TVN.
– Jako lider w produkcji sprzętu AGD, Electrolux z dumą wspiera młode talenty w ich kulinarnych pasjach. Wierzymy, że nasze innowacyjne produkty pomogą uczestnikom „MasterChef Nastolatki” w tworzeniu niezapomnianych dań, które zafascynują jurorów. Nasza obecność w programie to nie tylko promocja naszej marki, ale przede wszystkim inwestycja w przyszłość młodych ludzi, którzy dzięki swoim pasjom i zdolnościom, mają szansę na niezwykłe kariery – mówi Kamila Cap, brand marketing manager kategorii Kuchnia w Electrolux.
Electrolux wyposażył kuchnię programu „MasterChef Nastolatki” w duże i małe AGD. Uczestnicy podczas przygotowywania swoich dań, będą mogli korzystać m.in. z płyt gazowych, piekarników parowych, lodówek, blenderów, mikserów czy robotów planetarnych produkowanych przez Electrolux. Obecność marki Electrolux w programie uzupełnia seria kontekstowych billboardów sponsorskich. Zaplanowane są również działania digitalowe.