Douglas wystartował z pierwszą w Polsce kampanią z wirtualną influencerką stworzoną przy wsparciu AI

fot. youtu.be/Fwqstmx0GFg

Douglas wprowadza innowacyjną kampanię promującą nową maskarę Mini Maxi (marki własnej Douglas Collection), która promowana jest przez wirtualną influencerkę Meta Queen, stworzoną w technologii CGI ze wsparciem AI.

Na ambasadorkę nowej maskary Mini Maxi wybrano znaną m.in. na TikToku – Meta Queen. Ta nowatorska inicjatywa łączy świat tradycyjnego makijażu z nowoczesnymi trendami w marketingu influencerów. Poprzez wykorzystanie wirtualnej postaci, kampania nawiązuje do dynamicznie rozwijającego się świata mediów społecznościowych, gdzie influencerzy odgrywają coraz ważniejszą rolę w promocji produktów kosmetycznych.

Krajobraz infleuncer marketingu stale ewoluuje, a ostatnio pojawił się nowy trend – influecnerzy AI. I choć wiemy, że we współpracach influencerskich autentyczność i wiarygodność to podstawa, chcąc iść o krok dalej, testowo postawiliśmy na współpracę z wirtualną postacią. Liczymy na to, że zaangażowanie do kampanii Meta Queen, będzie ciekawym początkiem dla innowacyjności i kreatywności w komunikacji nowości w branży beuaty – mówi Ewa Sadowska, head of marketing communications & content, Douglas.

W tym celu agencja MullenLowe Warsaw przygotowała 30-sekundowy film, który łączy świat wirtualny z rzeczywistością wielkiego miasta. Meta Queen, pierwsza polska wirtualna inflencerka przeprowadza test nowej maskary Mini Maxi, stosując popularny w kategorii beauty format przed/po. Wideo promujące nową masakrę marki Douglas Collection można śledzić na kanale Meta_Queen na TikToku, social mediach własnych Douglas oraz na Youtubie. Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Truskavka, a postać Meta Qeen opracował Krzysztof Kujawski, video director Humanverse.