Dentsu Polska uruchomiło Akademię Mediową i pomaga rozpocząć pracę w agencji mediowej

Dentsu Polska uruchomiło Akademię Mediową – program reskillingowy, który pozwala osobom bez doświadczenia w marketingu zdobyć niezbędne kwalifikacje do pracy w agencji mediowej. Pierwsi kandydaci i kandydatki właśnie ukończyli program i objęli staż w strukturach mediowych dentsu Polska, w działach client service i delivery. Docelowo program zakłada ich zatrudnienie na regularnych stanowiskach.

Pod koniec zeszłego roku, dentsu Polska uruchomiło I edycję Akademii Mediowej – programu reskillingowego, który pozwala osobom bez doświadczenia w branży marketingowej nabyć niezbędnych i praktycznych umiejętności do pracy w agencjach mediowych. Osoby uczestniczące w Akademii zdobywają wiedzę z zakresu marketingu i mediów, poznają specyfikę różnych kanałów mediowych, technik planowania i zakupu mediów oraz doskonalą umiejętności pracy z klientami.

I edycja Akademii Mediowej skierowana była do osób pochodzących z Ukrainy. Zainteresowanie programem było ogromne, ostatecznie wzięło w nim udział 15 kandydatów i kandydatek, którzy właśnie rozpoczęli etap stażu. Po okresie stażowym docelowo program zakłada ich zatrudnienie na regularnych stanowiskach w strukturach mediowych.

Zainteresowanie programem przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Na rynku brakuje specjalistów mediowych, tym bardziej cieszy mnie tak duży odzew. Nasz program daje szanse na zdobycie stabilnego zatrudnienia nie tylko ludziom młodym, którzy dopiero zaczynają swoją karierę zawodową, ale również osobom, które myślą o tym, żeby się przebranżowić. Największe szanse na przyjęcie do programu mają osoby, które posiadają umiejętności analityczne, bo bez tego trudno wykonywać pracę np. media plannera – komentuje Marta Stanejko, talent acqusition lead, dentsu CEE.

II edycja startuje pod koniec roku i jest dedykowana wszystkim osobom, które są otwarte na zdobycie nowych umiejętności i stabilnego zatrudnienia w branży mediowej. Głównym warunkiem, który należy spełnić ubiegając się o przyjęcie do programu są zdolności analityczne. Nie ma znaczenia wiek, wykształcenie, wykonywany zawód ani znajomość branży mediowej czy marketingowej osób kandydujących.