Allegro zaprezentowało tegoroczną świąteczną reklamę pt. „Dom”

fot. mat. prasowe

„Dom” to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie. Allegro w tegorocznej kampanii porusza temat mijającego czasu i tego, jak wpływa on na relacje z bliskimi.

Z okazji nadchodzących Świąt Allegro przygotowało chwytającą za serce historią starszego mężczyzny oraz jego rodziny. Allegro dba, aby reklamy świąteczne zwracały uwagę na relacje międzyludzkie – na to, co jest dla nas naprawdę ważne. Myśl przewodnia „podaruj bliskim to, czego najbardziej potrzebują” znajduje odzwierciedlenie także w tegorocznym świątecznym spocie.

„Dom” to portret człowieka, który chce czuć się potrzebny i pragnie pokazać, że wciąż ma siłę i sprawczość. Mężczyzna stawia czoła wyzwaniom codzienności, dbając o swój dom, choć wraz z mijającym czasem staje się to coraz trudniejsze. W historii istotną rolę odgrywają najbliżsi – syn rozumie, jak ważne dla ojca jest poczucie samodzielności i to on daje mu na święta najpiękniejszy prezent – poczucie sprawczości.


Pełna dwuminutowa wersja spotu dostępna jest kanale Allegro na YouTubie. Z kolei format 45-sekundowy będzie emitowany w telewizji oraz VOD. W ramach kampanii publikowane będą także materiały w mediach społecznościowych takich jak Tik Tok, Facebook oraz YouTube, przygotowane przez agencję HandMade. Za zakup mediów odpowiada Starcom.

Spot został zrealizowany przez szwedzkiego reżysera Jespera Ericstama, a wyprodukował go Moon Films. Za pomysł kreatywny i scenariusz odpowiada agencja Ogilvy Warsaw.