Allegro rozstrzygnęło przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną

fot. mat. prasowe

Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną wygrała agencja DDB Warsaw. Będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo także na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. 

Współpraca z DDB Warsaw rozpocznie się od stycznia 2024 roku i docelowo obejmie wszystkie rynki Europy Środkowo-Wschodniej, na których obecne jest Allegro. Agencja będzie wspierać Allegro w działaniach strategicznych oraz współtworzyć komunikację marki. 

Tym samym kończy się współpraca z agencją Ogilvy, która trwała od lipca 2019. W tym czasie agencja stworzyła między innymi koncepty komunikacyjne „Znajdź to, co teraz najważniejsze”, „Nasz największy sklep”, a także cieszące się dużą popularnością reklamy świąteczne.

Allegro zaprezentowało tegoroczną świąteczną reklamę pt. „Dom”

„Dom” to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie. Allegro w tegorocznej kampanii porusza temat mijającego czasu i tego, jak wpływa on na relacje z bliskimi.