Za przygotowanie strategii komunikacji i realizację odpowiada agencja Focus Nation z Grupy IF Nation.
Zadaniem agencji było stworzenie wyróżniającej się, ale jednocześnie spójnej komunikacji z poprzednio emitowaną kampanią platformy inwestycyjnej in.PZU.pl. Te dwie emitowane po sobie kampanie mają stworzyć efekt synergii i wspomóc wypromowanie platformy inPZU wśród klientów indywidualnych zainteresowanych budowaniem i inwestowaniem kapitału na przyszłość.
Kampanię wspiera wizerunkowo Tomek Jaroszek, ekspert finansowy i bloger z kanału Doradca.tv.
Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa: in.pzu.pl/kampania/lp/ike-ikze-emerytura-na-wlasnych-zasadach. Do strony kieruje komunikacja w kanałach SoMe (FB, Insta), mailingi oraz 30” film + 6” bumper emitowany na YouTubie.
W kampanii wykorzystano content edukacyjny przygotowany przez Tomka Jaroszka – na stronie www oraz na kanale YouTube eksperta można było obejrzeć webinar wyjaśniający czym są konta IKE i IKZE i jak efektywnie z nich korzystać.
Elementem kampanii jest loteria, w której można wygrać20.000 zł na wymarzone wakacje oraz dwadzieścia voucherów o wartości 1.000 zł.
Kampania potrwa do końca bieżącego roku.