De`Longhi rozpoczęło kolejny etap działań reklamowych pod hasłem „Perfetto”, osadzając drugą część swojej historii opowiadanej przez ambasadora marki, Brada Pitta, nad Morzem Śródziemnym.
Tej jesieni marka De`Longhi opowiada drugi rozdział historii „Perfetto”, w której główną rolę niezmiennie gra Brad Pitt. Z Kalifornii, która była tłem pierwszej globalnej kampanii, przenosimy się do śródziemnomorskiej scenerii. Nowy storytelling obraca się wokół integralnej roli, jaką kawa odgrywa w naszym codziennym życiu niezależnie od tego, czy cieszymy się nią w domowym zaciszu, czy w towarzystwie. Komunikacja wychodzi poza produktową, a zdecydowanie bardziej opowiada o idei, według której kawa to uniwersalny język, emblemat stylu życia i medium autentyczności — integralna część naszego ludzkiego doświadczenia. Kulminacją tej opowieści jest kultowy już slogan marki – Perfetto.
– Ten nowy rozdział w globalnej komunikacji De’Longhi napełnia nas ekscytacją i z optymizmem napędza ku przyszłości marki. Język autentyczności, prawdziwego doświadczenia jest coraz bardziej powszechny: widoczny w lokalizacjach wybranych do kampanii, napojach przygotowywanych przez nasze ekspresy do kawy, a nawet w aktorach wybranych na miejscu w Toskanii, aby zachować „smak”, zarówno dosłowny, jak i metaforyczny, naszego dziedzictwa – mówi Zeno Adami, global brand director Grupy De’Longhi.
Kampania „Perfetto 2.0” realizowana jest od początku października w TV oraz digitalu z wykorzystaniem formatów rich media, wideo i display, poprzez kanały paid social, SEM, YouTube i VOD. Za realizację działań komunikacyjnych w Polsce odpowiada Mediaplus, który koordynuje wszystkie działania mediowe dla grupy De’Longhi na polskim rynku. W modelu house of communication agencja współpracuje z należącą do tej samej grupy spółką martech & e-commerce SalesTube, która odpowiada za planowanie i realizację kampanii mediowej online w tym paid search i programmatic oraz za obszar paid social, który realizuje, a za planowanie odpowiada agencja Performance Media.
Nad nowym spotem De’Longhi pracowało z wielokrotnie nagradzanym zespołem: z reżyserem Bennettem Millerem, laureatem nagrody Złota Palma znanym z takich filmów jak Capote, Foxcatcher, The Cruise czy Moneyball, operatorem Greigiem Fraserem, kompozytorem Justinem Hurwitzem i fotografem Lachlanem Baileyem.
Kampania wystartowała z początkiem października i potrwa do końca 2023 roku.