Agencja mediowa Value Media (Group One) została wybrana partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu house of communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
Sieć sklepów Komfort, ekspert w kategoriach łazienka, podłogi, drzwi i kuchnie, ogłasza premierę swojej nowej platformy komunikacyjnej, która zostanie oficjalnie zaprezentowana podczas konferencji Komfort Design Days. Wydarzenie odbędzie się pierwszy raz w formule online 12 i 13 czerwca i będzie początkiem szerokiej kampanii wizerunkowej, za którą odpowiada agencja mediowa Value Media. Głównym celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki Komfort oraz zwiększenie jej rozpoznawalności wśród konsumentów.
Działania komunikacyjne będą realizowane przez Value Media w modelu house of communication we współpracy z agencjami relevat stories Labcon oraz Salestube.
– Ostatnie lata współpracy z Value Media, potwierdziły, że wspiera nas partner biznesowy, który pomaga nam osiągać wyznaczane ambitne cele. Dogłębna analiza i rekomendacje przedstawione w przetargu oraz określona strategia mediowa wraz ze splitem mediów, który oparty jest o jasne KPI, dają gwarancję dotarcia do grupy docelowej oraz zapamiętywalności platformy komunikacji. Value Media potwierdziło ponownie, że doskonale rozumie naszą branżę, wyzwania i szanse budowania silnej marki Komfort – mówi Konrad Jezierski, członek zarządu sklepów Komfort.
Kampania obejmuje szeroki zakres działań marketingowych, w tym reklamę telewizyjną zarówno z wykorzystaniem spotów wizerunkowych jak i sponsoringową, reklamę radiową, na nośnikach OOH oraz kampanię online. Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media, która ponownie wygrała przetarg mediowy na obsługę Komfort.
– Dotychczasowa współpraca z siecią sklepów Komfort pozwoliła nam lepiej poznać biznes i potrzeby klienta. Dzięki kilkuletniej współpracy jako partner biznesowy doskonale określiliśmy bariery dalszego rozwoju marki, a także wszelkie potencjały, które przełożyliśmy na rekomendacje strategiczne największej kampanii wizerunkowej Komfort w ostatnich latach. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Komfort zaplanowaliśmy działania, które wyróżniają markę na tle konkurencji. Na pewno zostanie ona zapamiętana – mówi Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający Value Media.
Za kampanię SEM, Paid Social i Programmatic wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej odpowiada należąca również do Group One spółka Salestube. Zaplanowana jest także współpraca z influencerami oraz działania content marketingowe, które są integralną częścią strategii angażującej konsumentów. Przygotowała je agencja relevant stories Labcon, odpowiedzialna również za prowadzenie social mediów Komfort w ramach kompleksowej obsługi obszaru advocacy.
Kampania podzielona jest na dwie fazy: Big Bang i Continuity, co pozwala na dynamiczne wprowadzenie nowej komunikacji oraz jej długoterminowe utrzymanie. Komfort stawia na nowoczesność i chce być postrzegany jako marka pożądana, zwłaszcza przez kobiety, co jest kluczowym elementem strategii komunikacyjnej.
Zapisy na konferencję są dostępne pod adresem: designdays.komfort.pl.