Sieć sklepów Komfort nawiązała współpracę z agencją Labcon (Group One). Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania advocacy, których celem jest angażująca konsumentów komunikacja, umożliwiająca marce jednoczesne budowanie zasięgu i spójności wizerunkowej.
Agencja Labcon, która w marcu ogłosiła swoją nową ofertę advocacy, rozpoczyna komplementarną obsługę sieci sklepów Komfort, obejmującą działania PR, influencer marketingowe i social media. Współpraca jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniający się rynek oraz rosnącą potrzebę angażowania konsumentów w pozytywną dyskusję o marce w internecie.
– Chcemy działać zasięgowo, a jednocześnie być zapamiętani z działań angażujących konsumentów i budować pozytywne doświadczenia, którymi nasi klienci sami zechcą się dzielić dalej. Oferta advocacy w pełni odpowiada na naszą potrzebę synergii obszarów komunikacji, które są najbliżej konsumenta i zapraszają go do dialogu – mówi Magdalena Stępień, head of brand & communication sieci sklepów Komfort.
– Współpraca Komfort i Labcon w zakresie advocacy, która rozpoczęła się w maju, pozwala angażować konsumentów w rozmowę o marce w touchpointach, w których tradycyjne działania reklamowe nie wystarczają lub nie pozwalają na zbudowanie zaangażowania. Oferujemy angażujące treści wszędzie tam, gdzie konsumenci szukają inspiracji i rozważają wybór produktów w kategoriach, w których Komfort jest ekspertem – dodaje Monika Dobaj, head of advocacy w Labcon.
Dzięki takiemu podejściu działania advocacy będą komplementarnym uzupełnieniem kampanii mediowych i e-commerce. Taki model pracy będzie też umożliwiał efektywne zarządzanie wielowymiarową komunikacją pod spójnym parasolem komunikacyjnym.