Rzeczy towarzyszą nam w ważnych momentach. Są zapisem naszych uczuć i wspomnień. Mogą nas ośmielać, by sięgać po nieznane. Pozwolić zaistnieć w czyjejś świadomości albo być odpowiedzią na codzienne wyzwania. Ostatecznie schodzą na dalszy plan, bo najcenniejsze pozostanie to, co dzięki nim zyskaliśmy. W nowej kampanii na sezon wiosna-lato 2024 Answear.com przekonuje do ubierania życia w to, co cenne.
Answear.com ruszył z nową kampanią wizerunkową, którą zaprasza do refleksji nad życiem i ważnymi w nim chwilami. Marka przekonuje: „Ubierz życie w to, co cenne”, ponieważ wierzy, że przedmioty mogą wzbogacać naszą codzienność. Niektóre z nich znaczą dla nas więcej, dlatego, że są piękne i jakościowe. Z innymi wiążemy niezwykłe przeżycia i wspomnienia, które chcemy zachować w pamięci na dłużej.
Rzeczy stanowią scenografię dla wyjątkowych momentów. Mogą dodawać nam odwagi, pozwalać nam odnaleźć się w konkretnej sytuacji, pomagać nam ją okiełznać, będąc dla nas ozdobą, kamuflażem lub ornamentem.
– Moda jest formą zewnętrznego manifestu, który odzwierciedla nasze wartości, nasz humor, nasz dystans do siebie lub jego brak. Składa się na to, kim jesteśmy lub jak siebie kreujemy. Robimy to, ubierając marynarkę, t-shirt, sukienkę, trampki czy kolczyki. Te „rzeczy” nabierają wtedy drugiego, nawet cenniejszego znaczenia. Bo wartość ma dla nas nie but, ale to, że przebiegliśmy w nim maraton; a niebieska sukienka to wspomnienie najpiękniejszego zachodu słońca nad Barceloną. W naszej kampanii traktujemy produkty wyjątkowo, premium, dokładnie tak, jak na to zasługują. I właśnie o takim pozycjonowaniu naszej oferty chcemy opowiedzieć naszym klientom – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com
Stella Consonni reżyserką kampanii Answear.com
„Ubierz życie w to, co cenne” to nie tylko hasło, to idea, która będzie towarzyszyła długofalowej komunikacji Answear.com. Za strategię i koncept odpowiedzialna jest agencja Saatchi&Saatchi. Inspirujący materiał wideo i foto realizowany był w urokliwej Lizbonie. Za jego reżyserię odpowiada Stella Consonni, uznana reżyserka i fotografka, która ma na swoim koncie kampanie dla takich marek jak Gucci, Prada, Burberry, Tiffany czy Armani.
– Stella doskonale uchwyciła sedno tego, co chcemy przekazać w nowej komunikacji wizerunkowej Answear.com, czyli balans pomiędzy modą, codziennością a prawdziwymi wartościami. W jej pracy widać dużo serca i dbałości o detal. To owocuje potem niezwykłymi, zapamiętywanymi kreacjami – dodaje Marta Sawicka.
Twarzą kampanii „Ubierz życie w to, co cenne” została brazylijska aktorka i modelka, Fatima Brunengo. Stylizacje, w których pojawia się na ekranie, są emanacją jakościowego i wyrazistego stylu Answear.com. W filmie obserwujemy ulotność pięknych chwil w życiu, które główna bohaterka przywołuje myśląc o wspaniałych produktach, które jej wówczas towarzyszyły. Każdy z kadrów jest mikroopowieścią, składającą się na poetycką historię, łączącą modę i lifestyle.
Premium fashion brands
Nowa kampania wizerunkowa, zbudowana wokół idei „Ubierz życie w to, co cenne”, to część długofalowej komunikacji, która pozycjonuje Answear.com w segmencie mody premium. Kampania obecna będzie jednocześnie na wszystkich 12 rynkach, gdzie obecna jest marka Answear.
Wraz z nową platformą komunikacyjną Answear.com otwiera przed konsumentami inspirujący świat oryginalnych modowych stylizacji oraz designerskich kolekcji. Pokazuje, że styl jest esencją wyborów i przeżyć, ale też ludzi oraz miejsc, z którymi jesteśmy związani, i które pozostają dla nas cennymi wspomnieniami. Moda staje się w tym wszystkim wyrazem wartości, a zakupy wyjątkowym doświadczeniem, przynoszącym nam całą jakościową gamę odczuć.