Startuje kampania marki Cif z Jakobem Koselem

fot. mat. prasowe

Marka Cif, należąca do portfolio Unilevera, rozpoczęła współpracę z That One Agency w ramach działań influencerskich – powierzając jej launch nowego produktu: Cif Infinite Clean. Kampania, zaprojektowana z myślą o formatach short-form content, stawia na autentyczność i testowanie produktu w naturalnym kontekście. W roli ambasadora marki wystąpił Jakob Kosel, który odwiedził mieszkania przechodniów i sprawdził działanie produktu w codziennych warunkach.

That One Agency, z którą marka Cif nawiązała współpracę w kwietniu, odpowiada za koncepcję kreatywną, produkcję oraz wybór i współpracę z twórcą.

W ramach zrealizowanej koncepcji Jakob Kosel odwiedza mieszkania i testuje Cif Infinite Clean w codziennych sytuacjach, pokazując rzeczywiste działanie produktu, zachowując we wszystkim charakter naturalny dla swojego contentu. Tego typu format buduje wiarygodność oraz pozwala marce zbliżyć się do odbiorcy.

Zależało nam na stworzeniu przekazu, który oddaje autentyczne doświadczenia konsumenta. Zamiast inscenizowanych reklam produktowych, postawiliśmy na kontakt z produktem w zupełnie regularnym kontekście. To odpowiedź na rosnące oczekiwania wobec marek. Odbiorcy chcą treści autentycznych, przydatnych i osadzonych w prawdziwych sytuacjach – podkreśla Julia Heleniak, creative and social media expert w That One Agency.

Kampania Cif Infinite Clean to przykład komunikacji, w której twórca staje się współautorem przekazu marki.

Twórca jest tu nie tylko nośnikiem, ale integralną częścią narracji. Zamiast klasycznego lokowania produktu, nasza kampania opiera się na modelu kreatywnego współtworzenia — Jakob nie tylko testuje produkt, ale wnosi do kampanii swój styl, poczucie humoru i autentyczność. Dzięki temu marka staje się bliższa odbiorcom, a storytelling – bardziej wiarygodny i angażujący – komentuje Marta Pająkowska z Unilever.