Sergii Makarchuk dołącza do zespołu polskiego oddziału Aleph na stanowisko client solutions manager

fot. mat. prasowe

Polski oddział Aleph Group wzmacnia swoje siły w obszarze Microsoft Ads. Do zespołu biura Aleph w Warszawie dołącza Sergii Makarchuk, który obejmuje stanowisko client solutions manager i współpracować będzie z klientami właśnie na polu kampanii Microsoft Ads. Raportować będzie do Marcina Guta, który w roli client partner sales lead jest od niedawna odpowiedzialny za biznesowy rozwój rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na rynku polskim.

Sergii Makarchuk przez ostatnie 10 lat pracował w Arteria G Partner sp. z o.o., początkowo jako starszy specjalista ds. rozwoju agencji (2014 – 2019), a przez ostatnie kilka lat jako Google Ads Campaign Strategist. W tej roli opracowywał i wdrażał kompleksowe strategie reklamowe, zgodne z celami biznesowymi obsługiwanych marek, w tym m.in. tworzył i rozwijał kampanie Google Ads dla klientów z sektora MŚP, koncentrując się na optymalizacji kosztów i zwiększaniu wydajności.

W polskim oddziale Aleph Sergii Makarchuk obejmuje stanowisko client solutions manager. Jego rolą będzie wspieranie klientów w maksymalizacji efektywności ich kampanii reklamowych i dostarczanie rozwiązań zwiększających ROI, zajmować się będzie m.in. analizą danych, optymalizacją strategii i doradztwem w zakresie wykorzystania narzędzi Microsoft Ads.

Raportować będzie do Marcina Guta, który w roli client partner sales lead jest odpowiedzialny za biznesowy rozwój rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na rynku polskim.

Sergii jest absolwentem kijowskich: Akademii Adwokatury Ukrainy (licencjat z prawa) oraz Akademii Administracji Miejskiej (magister zarządzania międzynarodowego).