Ruszyło interaktywne Centrum Schlebiania w ramach nowej kampanii Dan Cake

Najnowsza kampania dla marki Dan Cake opiera się na aktywacji konsumenckiej, jaką jest konkurs kreatywny – tworzenie oryginalnych komplementów. Dan Cake nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa.

W ramach kampanii Dan Cake powstała aktywacja konsumencka – konkurs kreatywny, gdzie zadaniem uczestników jest kupienie Chleba Tostowego Dan Cake (pszennego lub pełnoziarnistego) i stworzenie kreatywnego komplementu dla bliskiej osoby. Nagrody dostaną najlepsze pochlebstwa, a jest o co walczyć – przewidziane są m.in. nagrody pieniężne i sprzęt kuchenny.

Nowa odsłona kampanii „Schlebianie na śniadanie” to strategiczny projekt mający na celu ugruntowanie w świadomości konsumentów jednego prostego połączenia: jak Chleby Tostowe Dan Cake, to schlebianie – smakiem i miłymi komplementami. W tym roku idziemy jednak o krok dalej, dając użytkownikom możliwość pobawienia się sztuczną inteligencją, która przy wsparciu aktora i jego głosu wygeneruje jedno z 200 autorskich pochlebstw – mówi Maciej Bojda, creative lead, Ancymony.

Twórcze komplementowanie to mechanizm, który sprawdził nam się już w poprzedniej edycji kampanii, i po który chętnie sięgnęliśmy ponownie. We współczesnej rzeczywistości, zdominowanej przez hejt i podziały społeczne, nasz konkurs stanowi miłą odskocznię, a jednocześnie pozwala nam zwiększać wśród konsumentów świadomość produktową asortymentu z naszej oferty śniadaniowej. Na szczególną uwagę zasługują tu nasze Chleby Tostowe, które mają dobre składy, wypiekane są na naturalnym zakwasie i nie zawierają konserwantów, a jednocześnie są wszechstronne w zastosowaniu. Wygoda ich użycia zapewnia także oszczędność czasu, który dzięki temu możemy przeznaczyć na to, na co zwykle nam go brakuje, w myśl promowanej przez nas idei „Daj sobie czas” – podsumowuje Wiktor Kowalski, head of marketing w Dan Cake Polonia.

Agencja Ancymony odpowiada za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji, a także prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, PR i kontakt z mediami. Za realizację spotu odpowiada Key Story. Za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialny jest Media Choice, a kampanię outdoorową realizuje AMS.


Na stronie aktywacji www.SchlebianieNaSniadanie.pl uruchomione zostało interaktywne Centrum Schlebiania. Dzięki połączeniu z kreatywnym wirtualnym konsultantem, użytkownik dostanie niecodzienne pochlebstwo. Cały mechanizm oparty jest na sztucznej inteligencji, która generuje pomysłowe komplementy w formie audio bazując na głosie aktora ze spotów kampanii.
Kampania obecna jest na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych, w digital indoor oraz OOH na terenie całej Polski, jak również w radiu RMF MAXX, gdzie odbędzie się konkurs pod hasłem „Poranne schlebianie”, sponsorowany przez markę Dan Cake. W akcję zaangażowany będzie influencer Bartek Usa Karpowski, który przeprowadzi akcję uliczną.