Publicis Groupe podsumowuje 2023 r. i z wykorzystaniem sztucznej inteligencji dziękuje swoim pracownikom za wkład w największe sukcesy Grupy, która osiągnęła w ub.r. największy organiczny wzrost wśród grup reklamowych i była liderem w realizacji celów biznesowych, co sprawiło, że pozostaje najwyżej wycenianym holdingiem na rynku.
Każdy pracownik Publicis Groupe otrzymał podziękowania oraz życzenia noworoczne w postaci spersonalizowanego wideo, które powstało z wykorzystaniem AI. To pierwszy eksperyment tego typu na tak ogromną skalę. W wideo życzeniach występują wygenerowane przez sztuczną inteligencję postaci Arthura Sadouna, CEO Publicis Groupe, zarządu (Directoire +) oraz Maurice’a Levy’ego, szefa rady nadzorczej Grupy. Do personalizacji życzeń wykorzystane zostały informacje o indywidualnych zainteresowaniach i pasjach każdego z pracowników, udostępnione przez nich w platformie Marcel.
Poniżej kilka przykładowych, spersonalizowanych filmów, które obrazują w jaki sposób połączone i wykorzystane zostały wszystkie zmienne elementy w wideo życzeniach.
- Carla i Arthur dziękują Evie – partnerce zarządzającej grupą, która mieszka w Austrii.
- Maurice i Arthur dziękują Gabi – business lead z São Paulo, która uwielbia przygody.
- Nigel i Arthur dziękują Youriemu, sapient designerowi w Publicis z Seulu, który fascynuje się tańcem, gimnastyką i sztuką.
- Dave i Arthur dziękują Toniemu, EVP w Publicis Media, który mieszka w Kanadzie, uwielbia podróże, sporty wodne i parkour.