Performance Group współpracuje z firmą LPP od października. Agencja wspiera markę Cropp wzmacniając jej obecność na platformie Discord.
W ramach współpracy z firmą LPP agencja Performance Group zajmuje się obsługą marki Cropp na Discordzie. We współpracy z Performance Group marka planuje budować jeszcze bliższy dialog z konsumentami oraz wzmacniać swój wizerunek jako love brandu w przestrzeni swojej grupy docelowej.
– Discord to miejsce, które pozwala nam na wyjątkowo bliskie relacje z naszą społecznością. Dzięki współpracy z Performance Group zyskujemy nie tylko odświeżoną przestrzeń, ale również większe zaangażowanie użytkowników, co jest dla nas priorytetem – mówi Artur Próchnicki, senior digital marketing specialist marki Cropp.
Współpraca agencji z marką koncentruje się na wykorzystaniu potencjału tej platformy m.in. poprzez integrację działań cross-platformowych z Instagramem, co ma z kolei za zadanie kierowanie użytkowników na serwer marki na Discordzie.
Agencja przeprowadziła już kompleksową aktualizację serwera marki, wdrożyła nowego bota, zaawansowane automatyzacje oraz zmodernizowała strukturę, co usprawniło moderację i znacząco zwiększyło liczbę prowadzonych rozmów na kanale – dzięki temu serwer przyciąga znacznie więcej zaangażowanych użytkowników.
Działania agencji obejmują również „on-going”, w tym m.in.: moderację serwera, wsparcie komunikacji związanej z promocją nowych kolekcji Cropp oraz aktywację społeczności poprzez angażujące konkursy i wyzwania.