OSHEE zaprosiło do współpracy polskich mistrzów i wielokrotnych medalistów imprez sportowych. Pod hasłem TEAM O HYDRATED BY OSHEE kryje się dziewięciu sportowców będących ambasadorami marki, którzy dzięki talentowi, pasji i determinacji, sięgają po najwyższe laury.
OSHEE od lat współpracuje z najlepszymi sportowcami, będąc symbolem zdrowego i aktywnego trybu życia. Przy okazji startu interdyscyplinarnego projektu TEAM O, marka wdraża nową platformę komunikacji: HYDRATE FOR GREAT. Jej celem jest podkreślenie wagi odpowiedniego nawodnienia, zarówno wśród profesjonalnych sportowców osiągających na co dzień mistrzowski poziom, ale również wśród osób, które realizują się w innych obszarach.
Do pierwszej odsłony projektu TEAM O dołączyli:
- Natalia Kaczmarek – wicemistrzyni świata, mistrzyni i 2-krotna wicemistrzyni Europy, rekordzistka Polski w biegu na 400m,
- Ewa Swoboda – halowa wicemistrzyni świata, halowa mistrzyni Europy w biegu na 60m,
- Urszula Łoś – wielokrotna Medalistka Pucharu Świata, wicemistrzyni Europy i 15-krotna mistrzyni Polski w kolarstwie torowym,
- Bartosz Kurek – mistrz Włoch, mistrz Japonii i mistrz Polski w piłce siatkowej,
- Kamil Semeniuk – 2-krotny zwycięzca Ligi Mistrzów, 2-krotny zdobywca Klubowych Mistrzostw Świata, mistrz Włoch, 2-krotny zdobywca Superpucharu Włoch i zdobywca Pucharu Włoch w piłce siatkowej,
- Andrzej Wrona – mistrz świata, Mistrz Polski i zdobywca Pucharu Polski w piłce siatkowej,
- Mateusz Bieniek – zdobywca Klubowych Mistrzostw Świata, 2-krotny Mistrz Polski i zdobywca Pucharu Polski w piłce siatkowej,
- Marcin Janusz – 2-krotny zwycięzca Ligi Mistrzów i 2-krotny Mistrz Polski w piłce siatkowej,
- Jakub Kochanowski – zwycięzca Ligi Mistrzów, 2-krotny zdobywca Superpucharu Polski, zdobywca Pucharu Polski w piłce siatkowej.
Nawodnienie – klucz do sukcesów
– Wielcy mistrzowie sportu wciąż mają swoje marzenia i chcą realizować kolejne cele. Aby to osiągać, muszą być najlepszą wersją siebie, zarówno podczas treningów jak i oficjalnych startów. W OSHEE chcemy dbać prawidłowe nawodnienie, które jest kluczowe zarówno w osiąganiu rzeczy wielkich, jak i na co dzień dla każdego z nas, pomagając w prowadzeniu aktywnego stylu życia, realizacji siebie i swoich pasji. Projekt TEAM O to dopiero początek naszych działań w ramach platformy komunikacji OSHEE – HYDRATE FOR GREAT. Ma ona wymiar globalny i dotyczy wszystkich obszarów działań marki – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.
– Na optymalną dyspozycje pracujemy zarówno na parkiecie jak i poza nim. Odpowiednie nawodnienie to obowiązek w profesjonalnym podejściu do siatkówki i do sportu generalnie. Dziś o sukcesie często decyduje jeden punkt, jedna akcja – trzeba więc zadbać o każdy element, który składa się na sportową formę. Cieszę się, że mogę wziąć udział w projekcie, w którym będziemy nawiązywać do istoty nawodnienia – dodaje siatkarz Kamil Semeniuk, nowy ambasador OSHEE.
– To nobilitacja i prestiż znaleźć się w gronie tak wybitnych sportowców, z którymi wspólnie tworzymy Team O. Mam nadzieję, że nasze zaangażowanie w komunikacje marki przyczyni się do zwiększenia świadomości w temacie potrzeby nawadniania wśród sportowców – bez względu na uprawianą dyscyplinę – wtóruje Ula Łoś, polska kolarka torowa, wicemistrzyni Europy.
Już wkrótce na półki sklepowe trafi pięć dedykowanych napojów OSHEE z wizerunkami wszystkich sportowców TEAM O na etykietach. Produkty pojawią się w sprzedaży na przełomie maja i czerwca. Będą wśród nich zarówno napoje izotoniczne jak i Sports Drinki bez dodatku cukru. Każdy z nich będzie miał pojemność 750ml.
Kampania reklamowa
Komunikacja projektu TEAM O jest realizowana w kilku obszarach. 11 kwietnia br. w social mediach wystartowała kampania teaserowa, sukcesywnie odsłaniając kolejnych zawodników TEAMU O i przybliżając ich sylwetki.
Obecnie nadszedł moment na główną część kampanii reklamowej, połączonej z wdrożeniem produktów w rynek. Jej podstawą będzie spot reklamowy z udziałem całej dziewiątki sportowców z TEAM O oraz krótsze formy video i reklamy graficzne. Pełną wersję spotu reklamowego można zobaczyć tutaj: https://youtu.be/Bo4BqcuossE Ambasadorowie marki będą również bohaterami kampanii OOH, która odbędzie się w czerwcu i lipcu w całej Polsce.
Za realizacje projektu odpowiadają:
- Kreacja: zespół marketingu OSHEE
- Spot: Konrad Królczyk
- Zdjęcia: Katarzyna Milewska
- Wsparcie produkcyjne: Lemon
- Planowanie i zakup mediów: Mediahub.
Analizę i dobór sportowców do kampanii przeprowadzoną wspólnie z agencją LEVEL PRO. Nowa platforma komunikacji została wypracowana w ramach przetargu z agencją Lvov, a jej key visual z projektantem Mateuszem Machalskim.