Trwa kampania digital marki Vita Buerlecithin z okazji Dnia Babci oraz Dziadka. Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ancymony.
Orifarm to firma farmaceutyczna ze znanymi markami, jak również największy dostawca leków z importu równoległego w krajach skandynawskich i prężnie rozwijający się dostawca leków generycznych w Europie.
– To już kolejna odsłona kampanii dla marki Vita Buerlecithin, w której podkreślamy wagę relacji z bliskimi. Skupiamy się na naszych Babciach i Dziadkach oraz ich specjalnym święcie, które jest świetną okazją do zadbania o zdrowie naszych najbliższych. W naszym komunikacie podkreślamy, że produkt Vita Buerlecithin jest lekiem, wspomaga pamięć i koncentrację, więc jest też idealnym prezentem dla ukochanych dziadków – komentuje Magdalena Baran, senior account executive w agencji Ancymony.
Agencja Ancymony odpowiada za przygotowanie kampanii digitalowej leku z lecytyną z okazji Dnia Babci i Dziadka. Ancymony przygotowały koncepcję i strategię kampanii. Agencja stworzyła materiały kreatywne i przeformatowania oraz kompleksowo obsługuje kampanię mediową w digitalu. Kampania jest obecna w mediach społecznościowych, displayu oraz w radiu.
Kampanię stworzył team agencji Ancymony w składzie: Krystyna Dranchuk (strategia mediowa i obsługa mediów), Rafał Zieliński (design i motion), Katarzyna Borowiec oraz Alicja Pytel (copywriting), Magdalena Baran (project management) oraz Paweł Jóźwik (lead strategiczno-mediowy).