Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z firmą MAKRO Polska, obejmując kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”. Inicjatywa, prowadzona we współpracy z Akademią Inspiracji MAKRO, jest dedykowana wsparciu młodych adeptów sztuki kulinarnej – uczniów szkół gastronomicznych, którzy pragną rozwijać swoje umiejętności i pasję do gotowania.
W ramach współpracy, OBTK zajmie się kompleksowym prowadzeniem profili projektu w mediach społecznościowych. Nowe podejście obejmuje nie tylko uporządkowanie procesu komunikacji i odświeżenie języka graficznego oraz wdrożenie nowych rodzajów treści. Celem jest zwiększenie zaangażowania społeczności, jak również dotarcie do młodych talentów i osób zainteresowanych rozwojem zawodowym w branży gastronomicznej.
Projekt „Szef dla Młodych Talentów” to ceniona od lat inicjatywa, której celem jest przygotowanie przyszłych liderów w kuchni do wyzwań rynkowych. Realizowana przy ścisłej współpracy z nauczycielami szkół gastronomicznych, umożliwia uczniom zdobywanie cennego doświadczenia oraz budowanie relacji z ekspertami branży. Nowa strategia komunikacyjna realizowana przez agencję OBTK ma na celu zwiększenie widoczności programu oraz skuteczniejsze wspieranie młodych adeptów w ich ścieżce rozwoju zawodowego.