W nowym roku Nice To Fit You po raz kolejny stawia na wspieranie zdrowego trybu życia swoich klientów oraz zachęcanie i motywowanie ich do podejmowania aktywności fizycznej. Na road mapie marki na 2024 rok pojawił się sponsoring i strategiczne partnerstwa kolejnych ważnych imprez sportowych w całej Polsce.
Nice To Fit You pojawi się w tym roku na wszystkich najważniejszych imprezach biegowych nad Wisłą. Do sponsorowanych przez markę do tej pory trzech biegów Fundacji Maratonu Warszawskiego (18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski, 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski oraz Nice To Fit You Warszawska Dycha) dołączy tej jesieni kolejny, czyli Nice To Fit You Mini Maraton dla dzieci i młodzieży we wrześniu. Pojawi się też wiele nowych współprac w kolejnych miastach: do wspieranych przez NTFY imprez biegowych dołączą w tym roku biegi na długim dystansie w najważniejszych miastach w Polsce.
Nice To Fit You dołącza też do grona sponsorów i partnerów strategicznych IRONMAN Poland. Marka pojawi się na wszystkich trzech tegorocznych imprezach IRONMAN, podczas których uczestnikom serwowane będą specjalne przygotowane i zaplanowane.
– Kiedy trzeba pogodzić ze sobą pracę zawodową, życie prywatne, treningi do triathlonu i odpowiednie żywienie, dieta pudełkowa staje się wielkim sprzymierzeńcem – wyjaśnia Sylwia Ramos-Wójcik, brand managerka Nice To Fit You.
Kolejnym elementem działań pod szyldem „Smak sportowej pasji” jest przedłużenie na kolejny rok współpracy z Polską Ligą Żeglarską. NTFY będzie wspierać prestiżowy projekt Ligi dostarczając catering dla zawodników podczas 10 regat rozgrywanych od kwietnia do października na Mazurach, w Sopocie, Gdyni i Szczecinie. Po raz kolejny będzie więc można znaleźć stoiska i ekspertów Nice To Fit You oraz żółty jacht w najbardziej znanych marinach w Polsce.
Na wszystkich imprezach sportowych ich uczestnicy będą mogli zaczerpnąć porad certyfikowanych dietetyków oraz dowiedzieć się, jak skutecznie zmienić i utrwalić zdrowe nawyki żywieniowe oraz dokonać pomiarów masy i skłądu ciala. Jak podkreśla Sylwia Ramos-Wójcik, Nice To Fit You od lat wspiera swoich klientów w aktywnym stylu życiu i realizacji wymagających planów treningowych.
– Chcemy zachęcać naszych klientów, ale i wszystkie obserwujące nas osoby, do rozbudzania w sobie smaku sportowej pasji i dbania o siebie poprzez ruch i wszelkie sportowe aktywności. Ale przede wszystkim do zmiany nawyków żywieniowych na zdrowsze. W tym roku będziemy na imprezach i wydarzenia sportowych w niemal całej Polsce, czyli wszędzie tam gdzie są nasi klienci. Chcemy wspierać i tych trenujących profesjonalnie i tych uprawiających sport zupełnie amatorsko w ich dążeniu do osiąganiu kolejnych celów. Ale przede wszystkim, zapewniać im zbilansowaną dietę dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb – dodaje Sylwia Ramos-Wójcik.