Cityboard Digital realizuje nową kampanię dla Nacomi Group. Obejmuje ona strategię, social media i reklamę display. Akcja ma na celu zmianę wizerunku marki i wypromowania nowej serii kosmetyków Nxt Lvl.
W ramach współpracy agencja Cityboard Digital przeprowadzi kampanię na TikToku, w wyszukiwarce Google, na YouTubie, Tinderze, w Meta Ads oraz Programmatic Display. Kampania, poza konwersjami, ma na celu budowę świadomości na temat nowej serii produktów.
Google Ads obejmuje reklamę działającą w oparciu o słowa kluczowe w wyszukiwarce, a także display na stronach partnerskich. Social media będą operować na standardowych formatach reklamowych, przykładowo: Native Display na Tinderze lub InFeed z Meta Ads.
Komunikacja jest kierowana do przedziału wiekowego 18–54 lata i obejmuje głównie kobiety. O ile odbiorcami całości produktów Nacomi będą osoby chcące zadbać o siebie, o tyle seria Nxt Lvl kierowana jest do klientów posiadających więcej niż podstawową wiedzę o rynku kosmetyków. – W ramach tej kampanii chcemy zareklamować nasze nowe produkty Nxt Lvl. Są one kierowane przede wszystkim do odbiorców z doświadczeniem w dziedzinie kosmetologii. Wierzymy, że współpraca z Cityboard Digital okaże się owocna i skutecznie wypromuje nową serię naszych kosmetyków – mówi Natalia Bularz, członek zarządu Nacomi Group.
Kampania będzie trwać od sierpnia 2024 do lipca 2025. Za strategię odpowiada Mateusz Bojanowski i jego zespół, a za media Joanna Stan wraz z zespołem.