Do GPD dołącza Szymon Domżał, który był odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów oraz rozwój biznesu w Interactive Solutions, a po przejęciu tej agencji przez grupę Publicis pełnił tę samą funkcję w agencji Saatchi & Saatchi. Szymon jest też współzałożycielem agencji Brand New Galaxy (teraz Assembly), gdzie prowadził globalne przetargi dla takich klientów, jak P&G, Coty, Mars, Lego, Wella czy Under Armour, które zakończyły się globalnymi kontaktami w obszarze digitalowym.
– Chcemy zagwarantować naszym obecnym klientom najwyższy poziom usług w obszarze digitalowym. Platform digitalowych jest już dzisiaj ogrom i wiedza, którą Szymon wniesie do naszego zespołu, pomoże i nam, i naszym klientom. Kompetencje digitalowe Szymona oraz globalne doświadczenie z największymi marketerami idealnie uzupełnią nasz zespół – mówi Natalia Szykuła, CEO GPD.
Po wygranej obsłudze Orange GPD nie zmierza spoczywać na laurach, lecz dalej inwestować w kluczowe obszary agencyjne.
– Znam GPD i współpracowałem z zespołem od lat. Zawsze byłem pod wrażaniem, że GPD ma własne studio filmowe, własne studio CGI & Motion Design oraz że można mieć te wszystkie kompetencje in-house i działać szybko – taki „All-in-One Service” lub „One-Stop Shop”, jeśli chodzi o usługi marketingowe. Dzisiejszy świat digitalowy jest video-centric – czy kręcone, czy tworzone w CGI & Motion Design – i GPD moim zdaniem ma wszystkie kompetencje nowoczesnej agencji reklamowej. Ale przyznam też, że z mojego punktu widzenia branża marketingowa jest o ludziach… i zaufaniu. Pod tym kątem GPD jest dla mnie idealnym miejscem do wykorzystania moich kompetencji i mam nadzieję, że będziemy przyciągać nie tylko klientów, dla których digital jest kanałem komunikacji #1, ale także najlepsze talenty z całej branży – mówi Szymon Domżał.