14 marca br. wystartowała pierwsza kampania marki Vetsi, przygotowana przez agencję Kierunek Kreatywny.
Vetsi to platforma, która umożliwia szybkie i wygodne umawianie e-spotkań ze specjalistami, takimi jak weterynarz czy behawiorysta. Dzięki temu właściciele zwierząt mogą uzyskać fachową pomoc bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla siebie czasie.
Ponieważ wiele osób korzysta z Vetsi w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach, kampania bazuje na autentycznych, często absurdalnie brzmiących historiach, które jednak doskonale oddają rzeczywistość opiekunów zwierząt.
– Każdy właściciel psa zna ten moment – sobota, godzina 22:38, a jego pupil postanawia zjeść kostkę do zmywarki. Znalezienie stacjonarnego weterynarza w takiej chwili jest praktycznie niemożliwe. Dlatego w kampanii odwołujemy się właśnie do takich autentycznych doświadczeń właścicieli zwierząt, które zebraliśmy m.in. w ramach własnych badań jakościowych. To jasny sygnał dla potencjalnych użytkowników, że Vetsi rozumie ich sytuacje i jest tu po to, aby pomóc” – mówi Mateusz Zapała, strategy director i partner agencji Kierunek Kreatywny.

Kampania koncentruje się na kanałach digitalowych – mediach społecznościowych oraz reklamach Google. Za strategię i kreację odpowiada agencja Kierunek Kreatywny.