Mateusz Tracz objął stanowisko director of data analytics & engineering w Salestube

Do zespołu intelligence division spółki martech & e-commerce connected Salestube (Group One) na stanowisko director of data analytics & engineering dołączył Mateusz Tracz, który pokieruje interdyscyplinarnym zespołem odpowiedzialnym za tworzenie i rozwój flagowych rozwiązań technologicznych umożliwiających podejmowanie data-driven decyzji w dynamicznym świecie martech.

Mateusz Tracz specjalizuje się w zarządzaniu złożonymi projektami IT, optymalizacją procesów związanych z danymi oraz rozwojem platform data intelligence. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu kompleksowymi projektami technologicznymi oraz integracji kompetencji z zakresu analizy danych, business intelligence, data engineeringu oraz data governance. Przed dołączeniem do zespołu Salestube pracował na stanowisku head of IT operations w T-Mobile, gdzie zarządzał zespołem ponad 50 inżynierów.

W Salestube Mateusz Tracz będzie nadzorować pracę interdyscyplinarnego zespołu ponad 20 ekspertów martech, który odpowiedzialny będzie m.in. za tworzenie flagowych rozwiązań technologicznych spółki, planowanie strategii pomiaru i przetwarzania danych z zasobów klientów oraz za budowanie architektury danych (m.in. customer data platform), umożliwiających klientom Salestube podejmowanie decyzji data-driven w dynamicznie zmieniającym się świecie danych i technologii. Celem Mateusza będzie również optymalizacja procesu pracy na danych wewnątrz grupy marketingowo-technologicznej Group One. ​

Swoją pracę w roli director of data analytics & engineering Mateusz Tracz raportować będzie do Magdaleny Niewiadomskiej, intelligence division director spółki Salestube.