Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko strategy director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz przechodzi do GONG z agencji DDB, w której pełniła rolę deputy strategic & business director, pracując dla takich klientów jak Volkswagen, Spotify, HBO Max, TikTok, T-Mobile czy Maspex. Projekty, nad którymi pracowała miały okazję wielokrotnie zdobywać nagrody KTR i Effie, w tym złote Effie w kategorii ‘Long Term’. Wcześniej miała okazję zdobywać doświadczenie w agencjach JWT oraz TBWA.
– To ogromny przywilej móc przekazać kierowanie strategią agencji komuś takiemu jak Marta. Jest osobą, której doświadczenie i podejście do strategii marketingowej sprawiają, że równie komfortowo się czuje w rozmowach o efektywności biznesowej z naszymi klientami, jak i w inspirującej pracy z działem kreacji. GONG jest dzisiaj dla wielu klientów agencją leadującą działania strategiczne i kreatywne ich marek. Naszą ambicją jest budowanie najbardziej innowacyjnego działu strategii i kreacji na rynku – mówi Bartek Gołębiowski, założyciel i managing partner GONG
– To niezwykle ekscytujące dołączyć do tak wizjonerskiej i innowacyjnej agencji. W GONGu będę miała okazję nie tylko współtworzyć strategie marketingowe dla topowych marek ale również aktywnie uczestniczyć w rewolucji AI, która zmienia otaczającą nas, marketingową rzeczywistość. Jednak poza technologią, najważniejsi zawsze są ludzie i to na dołączenie do tak zgranego i niezwykle zaangażowanego zespołu cieszę się najbardziej! – mówi Marta Szufranowicz, strategy director, GONG