Agencja Chromatique zrealizowała kampanię dla marki Winston należącej do Rossmanna. Seria spotów „By z miski nie wiało nudą” buduje świadomość marki i podkreśla szerokość jej oferty.
Chromatique wygrał przetarg na realizację spotów dzięki przygotowaniu trafnego, kreatywnego konceptu. Agencja odpowiadała za strategię komunikacji, design, koncepcję kreatywną i produkcję. Zaprojektowała dla marki własnej Rossmanna Key Visual, napisała scenariusz do spotów, które wyprodukowała i zajęła się postprodukcją. 15- i 30-sekundowe materiały wideo, a także 6-sekundowe skróty dotyczą dwóch wersji spotów, karm dla psów i kotów. Od kilku tygodni można je obejrzeć w telewizji i Internecie.
– Kampania spotów, które przygotowaliśmy, buduje świadomość marki Winston i przedstawia szeroką gamę produktów karm dla zwierząt. Zamysł, który idzie za claimem, jaki zaproponowaliśmy, czyli ‘By z miski nie wiało nudą’, kładzie nacisk na różnorodność i duży wybór karmy dla czworonogów. Codzienna dieta zwierzaka nie musi być nudna i wspólnie z marką jasno to pokazujemy – mówi Kuba Pęksa, head of studio.