W jednym z ważniejszych miast dla polskiego biznesu i e-handlu – w Gdańsku – zgromadzi się społeczność, która wierzy, że za rozwojem marki musi stać progres ludzi ją tworzących. 25 czerwca na „Let’s Grow Gdańsk: Konfrontacje!” spotkają się marketerzy, którzy nie boją się poddać swych pomysłów rewizji.
Już 25 czerwca w Gdańsku marketerzy, e-commerce managerowie, właściciele firm oraz managerowie odpowiedzialni za rozwój biznesu będą zagłębiać się w różnorodność perspektyw na temat wzrostu w marketingu.
„Let’s Grow Gdańsk: Konfrontacje!”, to wydarzenie organizowane przez agencję Semcore. Będzie to spotkanie społeczności skupionej wokół idei Growth Mindset — osób nastawionych do rozwoju życia zawodowego na marketingowej ścieżce.
– Chcemy przyjrzeć się, jakie są wyzwaniach cyfrowego marketingu i stworzyć okazję do doskonalenia swoich umiejętności. Formuła „konfrontacji” pozwoli spojrzeć na wzrost biznesu oczami ekspertów oraz innych uczestników. Nasz plan to nie tylko krzyżowanie perspektyw zaproszonych prelegentów, ale przede wszystkim zachęcenie uczestników do weryfikacji i polemiką nad własnymi poglądami – mówi Bartosz Kotowicz, head of brand w Semcore, pomysłodawca wydarzenia.
Klimat konferencji zapewni jego lokalizacja. To 34 piętro Olivia Star Top, najwyższego biurowca w północnej Polsce Olivia Star Top. Liczba uczestników ograniczona jest do 150, a na scenie wystąpi kilkunastu mówców. Głównymi prelegentami będą Piotr Nowosielski, CEO Just Join IT & RocketJobs.pl oraz Jacek Kłosiński, ekspert marketingu, autor popularnych książek i kursów. Ich wystąpienia będą ogniskować wokół kilku pytań: jak rozwijać organizacje za pomocą cyfrowego marketingu? Jakie działania prowadzą do sukcesu? Co w marketingu uchodzi za sukces? Jak kwestionować własne założenia i unikać rutyny?
W kolejnej części odbędą się prezentacje growth studies. – Omówione zostaną autentyczne przykłady w obszarach, które są niezbędne dla wzrostu każdej marki w cyfrowym środowisku. Niezależnie od tematu skupimy się na definiowaniu kluczowych sił, które napędzają wzrost marek – dodaje Bartosz Kotowicz z Semcore.
W tej części wśród mówców będą m.in.:
- Anna Tworek, head of PMw Semcore,
- Lena Mitkowa, creative in chief w Leniva Studio,
- Igor Subocz, co-founder Zu.agency,
- Piotr Rocławski, CEO Yetiz,
- Bartek Zaborowski, head of e-commerce, Ziaja,
- Bartosz Rychlicki, CEO & business mentor w Rychlicki Holding,
- Paulina Krawczyk, e-commerce manager w Expert Sender.
Na wydarzeniu nie zabraknie też czasu na rozmowy w mniej formalnej atmosferze. Co ciekawe sesja networkingu zaplanowana została jako punkt otwierający spotkanie.
Gdańskie konfrontacje są kolejnym wydarzeniem z serii „Let’s Grow”. Wcześniejsza edycja odbyła się w styczniu w Poznaniu, a gościem specjalnym był wówczas Wojciech Ławniczak – moderator procesów innowacji, strateg i uznany mówca, laureat „I love marketing”.
– Doskonała organizacja, świetne miejsce, merytoryczne wystąpienie oraz stoliki tematyczne ułatwiające dobór rozmówców – chwaliła spotkanie Krystyna Weber z Herbapolu Poznań.
Przypomnijmy, „Let’s Grow Gdańsk: Konfrontacje!” odbędą się 25 czerwca. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Termin zgłoszeń upływa 10 czerwca, a osoby zakwalifikowane otrzymają potwierdzenie uczestnictwa do 12 czerwca.