Kuba Piotrkowicz został nowym prezesem Going

fot. mat. prasowe

Od czerwca 2024 r. spółka Going. ma nowego prezesa. Kuba Piotrkowicz w nowej roli będzie odpowiadał za strategię rozwoju platformy biletowej, jak i poszerzenie działalności o nowe segmenty i usługi.

Od ponad 10 lat Going. jest multikanałową platformą biletową, opartą na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, współtworzącą polski rynek event discovery i sprzedaży biletów na wydarzenia. Spółka oferuje nie tylko dystrybucję poprzez stronę i aplikację mobilną, ale także promocję oraz obsługę wydarzeń w trybie 360. Rocznie sprzedaje już ponad 2,6 miliona biletów, a miesięcznie dociera do 10 milionów użytkowników. Filarem strategii marki jest nieustanny wzrost liczby osób korzystających z aplikacji Going., rozwijanie usług dodatkowych i stałe poszerzanie oferty o kolejne obszary – m.in. sport i imprezy rodzinne. Za realizację ambicji, które stawia sobie jedna z wiodących platform biletowych od czerwca 2024 r. odpowiada Kuba Piotrkowicz.

Kuba Piotrkowicz od kilkunastu lat buduje biznesy internetowe. W ostatnich latach był odpowiedzialny za rozwój aplikacji Empik Go, która w modelu abonamentowym oferuje dostęp do audiobooków, ebooków i podcastów. Obecnie korzysta z niej ponad 400 tys. użytkowników miesięcznie. Wcześniej przez blisko 6 lat pracował dla Rocket Internet w krajach Azji Południowo-Wschodniej, gdzie skalował aplikację do zamawiania jedzenia online (foodpanda) oraz aplikację modową (LYKE). Jak Kuba Piotrkowicz widzi przyszłość bileterii?

Jestem przekonany, że w Going. tkwi olbrzymi potencjał. Podstawą naszej działalności są stałe inwestycje w innowacyjne, stabilne i elastyczne rozwiązania technologiczne, które możemy z łatwością implementować w różnych obszarach branży eventowej – od tradycyjnych koncertów czy festiwali po obsługę wydarzeń sportowych. Wyróżnia nas także rozpoznawalna marka z mocną obecnością w mediach społecznościowych – podkreśla Kuba Piotrkowicz.

Od początku 2024 roku Going. zanotował 10% wzrost liczby sprzedanych biletów. Liczba sesji wzrosła o 27%, a użytkowników aplikacji oraz serwisu jest o 35% więcej niż przed rokiem. Marka nawiązała też nowe współprace. Tylko w kilku ostatnich tygodniach do grona partnerów dołączył zespół Orlen Basket Liga – Dziki Warszawa oraz Stowarzyszenie Sport Biznes Polska.

W ostatnich latach Going. przekształcił się z szybko rosnącego startupu w jednego z najbardziej widocznych graczy na rynku rozrywki. Branża podlega jednak ciągłemu rozwojowi i zmianom, więc wiem, że jeszcze wiele przed nami – mówi prezes Going.

Nie tylko bileteria

Dużą dynamikę wzrostu notuje także Going. Places, czyli system rezerwacji biletów i kontroli wejścia skierowany do partnerów biznesowych: obiektów rekreacyjno-rozrywkowych, wystaw i wydarzeń kulturalnych. Wartość transakcji dokonanych w ramach Going. Places od początku roku wzrosła o 60% w porównaniu do analogicznego okresu w 2023 r.

Spółka zapowiada uruchomienie nowych funkcjonalności zarówno dla organizatorów, jak i kupujących w dalszej części roku. Ponadto, po zakończeniu sezonu letniego, który wypełniają plenerowe festiwale muzyczne, jesienią zintensyfikuje działania wokół dużych tras koncertowych, oferty placówek kulturalnych oraz kalendarza rozgrywek sportowych.