Po jubileuszu 100-lecia marki Krosno Glass w 2023 r., agencja Focus Nation w ramach współpracy długoterminowej planuje szereg kolejnych działań komunikacyjnych na 2024 r. obejmujących głównie kampanie digital, social media, prasę i OOH.
Właśnie została zrealizowana sesja zdjęciowa wg koncepcji kreatywnej Focus Nation na sezon wiosna/lato 2024. Pozwoliła zaprezentować w nowej odsłonie stałe kolekcje oraz nowości w ofercie Krosno Glass w dedykowanych aranżacjach.
Agencja Focus Nation była odpowiedzialna za koncept kreatywny sesji (prezentacja z propozycjami ujęć i stylistyki dla 20 kolekcji marki), produkcję, koordynację działań, a także postprodukcję. W ramach dwudniowej sesji powstała seria eleganckich i stylowych zdjęć, a także nakręconych zostało pięć filmów na podstawie autorskiego scenariusza.
Finalne materiały pozwalają prowadzić oryginalną komunikację marki obejmującą social media, digital, stronę www, prasę czy OOH.