Konferencja marketingowa DIMAQ Day 2024 – już za kilka dni

fot. mat. prasowe

Jakie trendy będą kształtować współczesny digital marketing w najbliższych latach, jak zmieniają się potrzeby odbiorców w rzeczywistości cyfrowej, jak dostosować działania do wymogów cyberbezpieczeństwa? Unikalna wiedza ekspercka, praktyczne porady i cenne kontakty biznesowe – to wszystko już 8, 9 i 10 października w czasie wyjątkowej konferencji DIMAQ Day organizowanej przez IAB Polska w trzech lokalizacjach: Katowice, Wrocław i Poznań. To już ostatni moment, aby zdobyć bilet!  

Z rewolucyjnymi zmianami w marketingu musi poradzić sobie każdy marketer – ten początkujący i ten doświadczony. Takie założenie towarzyszyło twórcom tegorocznego DIMAQ Day, konferencji cieszącej się opinią prawdziwego święta digital marketingu i jednocześnie jednego z najbardziej merytorycznych wydarzeń branży. Czołowi eksperci marketingu internetowego, social mediów, reklamy, technologii i biznesu w kilkunastu prelekcjach podzielą się praktyczną wiedzą, zaprezentują case studies i omówią rozwiązania z wielu różnych obszarów marketingu cyfrowego.

AI, Gen Z, Big Data – nadążasz?

W tym roku wszystkie oczy zwrócone są na rozwój sztucznej inteligencji, na DIMAQ Day nie zabraknie więc tematów związanych z marketing automation, big data, kreatywnością czy personalizacją doświadczeń konsumenta.

Zmieniające się potrzeby odbiorców to nie tylko wkroczenie generacji Z na arenę zakupową. Rewolucja komunikacyjna, social media, wideo marketing, omnichannel – ekspansja cyfrowej rzeczywistości nie przestaje rzucać wyzwania marketerom. Wystąpienia dotyczące tych zagadnień przeplatają się w programie konferencji z takimi klasykami marketingu, jak sezonowość, planowanie budżetu, czy mierzenie efektywności kampanii.

W gronie prelegentów znajdują się praktycy z agencji reklamowych i medialnych, niezależni konsultanci, przedstawiciele uczelni wyższych, a także eksperci z takich firm, jak: Empik Group, Orange, Lidl Polska, Cloudity i wiele innych. Wśród prelegentów m.in. Grzegorz Borowiecki, dyrektor zarządzający WUNDERTEAM, dr Katarzyna Piotrowska, konsultant marketingu, Jakub Kania, digital marketing advisor, Agencja Eactive, Kamil Porembiński, specjalista marketing technology, CMO/COO, Qlos i in.

Profesjonaliści marketingu na DIMAQ Day

Na DIMAQ Day profesjonaliści marketingu internetowego spotykają się z pasjonatami branży, by podczas kilkunastu merytorycznych prelekcji dzielić się nie tylko wiedzą popartą badaniami i praktyką, ale także opowiadać o konkretnych, wdrażanych przez siebie rozwiązaniach. Walor edukacyjny to nie jedyne, co oferuje konferencja.

Wydarzenie jest niepowtarzalną okazją do nawiązania i zacieśnienia cennych kontaktów biznesowych. Dlaczego networking to dziś „must have” marketera? Robert Kiyosaki powiedział: „Najbogatsi ludzie na świecie tworzą sieci, wszyscy inni są przygotowani do szukania pracy” i trudno się z nim nie zgodzić. Obecność na konferencji cieszącej się uznaniem w środowisku to także okazja do wzmocnienia swojego wizerunku jako eksperta branży i znalezienie nowych możliwości rozwoju biznesu w inspirującej atmosferze.

Program wydarzenia jest zgodny z międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych DIMAQ. Dzięki udziałowi w konferencji posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą uzyskać 20 punktów recertyfikacyjnych.

Program konferencji, lista prelegentów i rejestracja są na stronie DIMAQ Day. Bilety już od 280 zł netto!