KERRIS poszerza zakres współpracy ze SWISS KRONO o rynki amerykański i meksykański

Od teraz KERRIS odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.

Jesteśmy niezmiernie podekscytowani poszerzeniem naszej współpracy z SWISS KRONO, co stanowi wyjątkowe wyróżnienie i potwierdzenie zaufania klienta do kompetencji i skuteczności zespołu KERRIS, zwłaszcza w kontekście ekspansji na nowe, wymagające rynki. Nasza agencja nie tylko będzie kształtować wizerunek marki w Polsce, ale także weźmie udział w strategicznych działaniach marketingowych na rynkach amerykańskim i meksykańskim – podkreśla Maciej Makowski, managing partner w KERRIS.

Dotychczasowa współpraca KERRIS z firmą SWISS KRONO zaowocowała m.in. zdobyciem złotej statuetki Stevie Award w ramach The International Business Awards. Nagroda została przyznana kampanii „Najlepszy Fundament? Wodoodporność!“ w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Home Furnishings & Appliances”.