Karolina Leguła-Leszczyńska objęła rolę cluster category lead w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Do zespołu Mindshare Polska dołączyła w listopadzie 2023 roku obejmując stanowisko Strategy, Business Development. Do jej zadań należało m.in.: dostarczanie strategii mediowych dla klientów agencji, prowadzenie warsztatów strategicznych z zakresu analizy konsumenckiej i mediowej oraz ścisła współpraca z zespołami klienta w zakresie planowania kampanii zarówno internetowych jak i offline. Od kwietnia 2024 poszerzyła zakres swoich obowiązków w ramach struktury Open Mind, gdzie odpowiada za obsługę jednego z największych na świecie klientów z branży FMCG.
– Dołączenie Karoliny to kolejne poważne wzmocnienie naszego zespołu. Jej ogromne doświadczenie w branży zapewnia holistyczne spojrzenie na komunikację, bezcenne przy pracy dla wielkich, globalnych marek – komentuje Adrian Kawecki, CEO w Mindshare Polska.
Leguła-Leszczyńska ma ponad 25-letnie doświadczenie w obszarze mediów i marketingu. Karierę rozpoczęła w 1995 roku dołączając do McCann Erickson, gdzie przez 5 lat jako media group head odpowiadała za planowanie i kupowanie mediów dla takich marek jak: L’Oreal, Hochland, Polpharma czy Coca Cola. Przez kolejne 17 lat, początkowo jako group account director, a później jako marketing & new business development director w Universal McCann rozwijała swoje kompetencje w obszarze planowania strategicznego, mediów i marketingu współpracując m.in. z Microsoft, Allegro, Hasbro, Bakoma, GSK, General Motors, Aviva.
W latach 2019-2023 zdobywała doświadczenie marketingowe po stronie marek: Runmageddon jako marketing director, a następnie odpowiadając za obszar brand management w Oferteo S.A. Współpracuje również z OFF Festival, gdzie odpowiada za kampanie reklamowe i patronaty mediowe. Posiada doświadczenie w roli audytora mediowego w ramach własnej działalności gospodarczej, CERCO.