Joanna Lenart awansowała na stanowisko biddable director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Zarządzać będzie zespołem odpowiedzialnym za dostarczanie innowacyjnych i efektywnych rozwiązań w obszarze mediów biddable, a także ścisłą współpracę z globalnymi platformami, takimi jak: Meta, Google czy TikTok.
Joanna Lenart od ponad 10 lat związana jest z Grupą Publicis i Zenith, gdzie odpowiedzialna jest także za aktywne wdrażanie strategii „Power of One” poprzez otwartą i zintegrowaną współpracę z innymi jednostkami w ramach Publicis Groupe. Jej działania obejmują też współpracę z organizacjami NGO tj.: PAH, Fundacja Dajemy dzieciom SIłę, Fundacja rodzić po ludzku, Rak’n’Roll.
Joanna to doświadczona strateżka, wyspecjalizowana w pracy z branżami: FMCG, Retail, beauty i marketing oraz NGO. Członkini grupy IAB Social media. Na swoim koncie posiada szereg wyróżnień i nagród w konkursach zarówno efektywnościowych, jak i kreatywnych m.in.: Effie, MIXX i Kreatura.