Jet Line oraz In-Pulse dołączyły do IAA Polska

Kolejne dwie organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Kurię mediów wzmocni Jet Line, a kurię professional services – In-Pulse.

Cieszymy się, że do Stowarzyszenia dołączyły Jet Line i In-Pulse – innowacyjne firmy, oferujące na rynku komunikacji marketingowej nowatorskie rozwiązania. Z każdym nowym członkiem nasza siła rośnie, a głos IAA Polska staje się coraz bardziej wyrazisty. Razem możemy osiągnąć jeszcze więcej – mówi Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska.

Jet Line zajmuje się reklamą zewnętrzną i komunikacją w przestrzeni. Doradza i inspiruje. Na klasycznych i cyfrowych nośnikach reklamy realizuje ogólnopolskie kampanie OOH oraz Digital OOH, pomagając markom, firmom i instytucjom, jak najlepiej opowiadać ich historie. Od 2013 roku prowadzi żeglarską Fundację Rejs Odkrywców, która pomaga iść dobrym kursem młodzieży.

In-Pulse to nowatorskie joint venture stworzone przez Żabka Polska i Stagwell Global, które dostarcza polskim marketerom real-time, shopper driven insights (Shopper-led Marketing System) i pomaga markom skutecznie optymalizować działania w obszarze badań, analiz i retail media. Dzięki połączeniu danych transakcyjnych i behawioralnych w czasie rzeczywistym, In-Pulse wspiera firmy w podejmowaniu jeszcze lepszych decyzji marketingowych i zwiększaniu zaangażowania konsumentów w omnichannelowej ścieżce zakupowej.