Marka LEGO zaprasza do Kreatywnego Klubu na platformie YouTube. Cykl inspirujących wywiadów wideo z młodymi twórczyniami prowadzi influencerka Sylwia Lipka. Za pomysłem stoi agencja GoldenSubmarine.
Marka LEGO od lat jest synonimem zabawy, radości i nieskrępowanej wyobraźni.
Ideą Kreatywnego Klubu LEGO jest uświadomienie, że dziecięca pomysłowość może się doskonale przełożyć na spełnienie zawodowe w dorosłym życiu. Gospodynią projektu jest Sylwia Lipka, popularna wśród młodych internautek wokalistka, wideoblogerka i prezenterka telewizyjna. Podczas rozmów z młodymi przedsiębiorczyniami odkrywa ich historię i to, jak zabawa klockami LEGO świetnie inspiruje ich biznesowe i życiowe decyzje.
Kreatywny Klub LEGO to efekt współpracy Grupy LEGO z agencją GoldenSubmarine, która była odpowiedzialna za koncepcję i realizację serii. W opublikowanych do tej pory odcinkach poznać możemy ceramiczkę Martę Kachniarz (Trzask Ceramics), florystkę Małgorzatę Galińską (Kwiaciarenka) oraz projektantkę ubrań Aleksandrę Rałowską (pracownia Żona Johna). Cały cykl dostępny jest na kanale www.youtube.com/LEGO.