Igor Ruczyński objął stanowisko integrated media & data solutions director w dentsu Polska

fot. mat. prasowe

Do dentsu Polska dołączył Igor Ruczyński i objął stanowisko integrated media & data solutions directora. Przez ostatnie cztery lata związany był z firmami z branży retail, m.in. CCC, pełniąc rolę acquisition marketing and marketing technology managera. W dentsu będzie odpowiedzialny za tworzenie i sprzedaż oferty łączącej media, dane i technologię. Ważnym aspektem tej roli jest również budowanie ekspertyzy doradczej zwłaszcza w zakresie transformacji cyfrowej i tworzeniu zintegrowanych systemów biznesowych.

Igor będzie zarządzał zespołami eksperckimi oraz programami rozwojowymi i raportował bezpośrednio do Karoliny Adamowicz, chief solutions officer w dentsu CEE.

Bardzo się cieszę, że Igor dołączył do nas – obszar jego doświadczenia jest jednym z kluczowych dla grupy. Jego rola jest istotnym elementem strategii rozwoju oferty dentsu, której celem jest wspieranie procesów związanych z badaniami, projektowaniem, przygotowaniem oraz komercjalizacją usług i produktów w obszarze zintegrowanych rozwiązań łączących media, dane i technologię. Dzięki szerokiej ekspertyzie i doświadczeniu w tych obszarach, Igor z pewnością doskonale odnajdzie się w tej roli – komentuje Karolina Adamowicz, chief solutions officer w dentsu CEE.

Igor posiada ponad 15-letnie doświadczenie z obszaru marketingu cyfrowego. Odpowiadał między innymi za prowadzenie projektów z obszaru tworzenia i wdrażania całościowych ścieżek komunikacji z osobami konsumenckimi oraz zwiększania efektywności działań marketingowych dla firm z regionu CEE. W ostatnich latach pełniąc rolę Acquisition & Growth Managera był odpowiedzialny za zwiększanie efektywności kosztowej działań marketingowych realizujących wzrost biznesu e-commerce w regionie CEE.

Swoją ekspertyzę rozwijał pracując w domach mediowych, firmach technologicznych i konsultingowych oraz podmiotach z listy TOP50 Polityki, gdzie umiejętnie łączył wizję strategiczną i implementację operacyjną. Przez wiele lat realizował projekty w złożonych strukturach i z wieloma partnerami biznesowymi. Posiada bogate doświadczenie pracy w środowisku międzynarodowym, a prowadzone przez niego zespoły osiągają ponadnormatywne wyniki biznesowe.

Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.