IAB Polska opublikował Mapę Branży Interaktywnej na 2025 rok

Już po raz trzynasty IAB Polska publikuje Mapę Branży Interaktywnej – to jedyny w swoim rodzaju kompas ułatwiający poruszanie się po dynamicznie zmieniającym się świecie digital. Wyczekiwana przez marketerów każdego roku Mapa Branży Interaktywnej w formie usystematyzowanego katalogu ponad 300 marek działających na rynku cyfrowym jest już dostępna. W ostatnich latach, które przyniosły ogromne przyśpieszenie w rozwoju internetowego ekosystemu, Mapa jest nieocenionym wsparciem dla firm poszukujących wartościowych partnerów biznesowych na każdym etapie procesu e-marketingowego, począwszy od kreacji, na sprzedaży skończywszy. Projekt dostępny jest w dwóch wersjach: jako serwis www oraz interaktywny pdf.

Dziewięć obszarów, 57 kategorii rynkowych oraz 307 marek – tak prezentuje się najnowsza edycja Mapy Branży Interaktywnej 2025, której zadaniem jest nie tylko wspieranie współpracy między klientami a usługodawcami oraz promocja firm, ale również zwiększanie transparentności rynku i co za tym idzie, promowanie zdrowej konkurencji.

Na Mapie Branży Interaktywnej 2025 znajdziemy dziewięć obszarów: Kreacja i realizacja, Programmatic, Narzędzia, Powierzchnie reklamowe, Analizy, E-commerce, Usługi, Edukacja, Ambasadorzy digitalu. Każdy z nich podzielony jest na kategorie tak, by w łatwy, szybki i skuteczny sposób znaleźć aktualne informacje o firmach, ich usługach i produktach mogących znaleźć zastosowanie na każdym etapie działań e-marketingowych. Mapa dostępna jest bezpłatnie w dwóch wersjach: jako interaktywny plik pdf, który daje całościowy ogląd wszystkich marek i ich podział oraz jako serwis z wyszukiwarką firm, w której łatwo odnajdziesz interesujące Cię usługi reklamowe.

Tak kompleksowe i klarowne zestawienie od lat stanowi   narzędzie wspierające rozwój branży przez ułatwienie nawiązania wartościowych relacji biznesowych.

– Mapa Branży Interaktywnej to narzędzie, które od trzynastu lat dostarcza szerokiego obrazu branży digitalowej w Polsce. W dobie szybkich zmian i intensywnego rozwoju technologii digitalowych, zapewnia kompleksową, łatwą do przyswojenia bazę danych o firmach, które stanowią fundament cyfrowego ekosystemu. Dla marketerów oraz przedsiębiorców jest to kompas, który pozwala na efektywne poruszanie się po rozległym i zmieniającym się rynku, co jest obecnie absolutnie kluczowe, gdy każda decyzja o wyborze partnera biznesowego ma istotne znaczenie dla dalszego rozwoju firmy – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Mapę Branży Interaktywnej 2025 możecie pobrać tutaj.