Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko head of AI

Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do dentsu związany był z Warner Bros. i Discovery Networks. W dentsu Polska będzie raportował bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, chief delivery officera i współpracował z ekspertami z całego regionu EMEA, budując standardy i wypracowując najlepsze praktyki w zakresie AI.

Dentsu Polska od lat wykorzystuje sztuczną inteligencję w różnych obszarach swojej działalności. Decyzja o centralizacji tych kompetencji i utworzeniu dedykowanego zespołu pozwoli grupie podnieść jakość świadczonych usług i zautomatyzować procesy.

Sztuczna inteligencja to strategiczny obszar, który pozwala nam działać bardziej efektywnie i odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania oparte na AI. Bartosz ma unikalne doświadczenie w ocenie i wdrażaniu narzędzi AI, dzięki czemu tworzy rozwiązania dostosowane do zmieniających się potrzeb rynku. Jego wiedza i praktyczne podejście, w połączeniu z dostępem do innowacyjnych technologii, często jeszcze przed ich rynkowym debiutem, uczyniły go cenionym ekspertem w swojej dziedzinie. Dlatego jestem przekonany, że dołączenie Bartosza do dentsu pozwoli nam wprowadzić ten obszar na nowy poziom – komentuje Marcin Dobrzyniecki, chief delivery officer, dentsu Polska.

Bartosz Malina jest doświadczonym generative AI data scientist i managerem kreatywnym z ponad 15-letnim stażem w branży medialnej oraz kilkuletnim doświadczeniem w obszarze gen AI. Łączy unikalne kompetencje w zakresie analizy danych, sztucznej inteligencji i zarządzania kreatywnością. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań opartych na generative AI, zarządzaniem projektami z zakresu machine learning, produkcją filmową i zarządzaniem zespołami kreatywnymi, business intelligence i zaawansowaną analityką danych.

Ponadto skutecznie łączy wiedzę techniczną z umiejętnościami kreatywnymi, specjalizując się w transformacji danych i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań AI. Posiada bogate doświadczenie w kierowaniu zespołami multidyscyplinarnymi oraz wdrażaniu projektów łączących sztukę, technologię i biznes.

Aktualnie koncentruje się na rozwoju zastosowań generative AI w biznesie, jednocześnie wykorzystując wieloletnie doświadczenie w produkcji  filmowej i analityce danych.

Pasjonat nowych technologii, zorientowany na innowacje i efektywne łączenie świata kreatywnego z analitycznym podejściem do rozwiązywania problemów biznesowych.