DIMAQ Voice #55: Od projektowania tożsamości marki, przez nowe regulacje w komunikacji elektronicznej, po handel online – czyli wyzwania digital marketera na końcówce roku

Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży cyfrowej reklamy. Na uczestników czekają trzy prelekcje przygotowane przez doświadczonych ekspertów z zakresu projektowania, prawa, a także e-commerce.

Wydarzenie rozpocznie Krzysztof Piła (Akuratnie.visual creator), który w swojej prezentacji pt. „No brand/now brand/new brand – jak dziś zmienia się branding?” przeanalizuje, w jaki sposób tradycyjne podejście do identyfikacji wizualnej ewoluuje w erze cyfrowej. Ekspert poruszy m.in. temat dynamicznych systemów identyfikacji oraz elastyczności wizualnych doświadczeń, które są niezbędne, aby sprostać różnorodnym platformom i kontekstom. Prelekcja odpowie na pytanie, czy branding wciąż ma znaczenie i jak przygotować marki na wyzwania przyszłości.

W drugiej kolejności adw. Bartłomiej Serafinowicz z kancelarii LAWMORE poprowadzi prelekcję pt. „Zgoda marketingowa w Prawie komunikacji elektronicznej. Kilka słów o targetowaniu po wyroku TSUE w sprawie Schrems.” Bartłomiej omówi zmiany w przepisach dotyczących zgód na przesyłanie informacji handlowej oraz ich wpływ na działania marketingowe. Przeanalizuje również konsekwencje wyroku TSUE dla targetowanie reklam, podpowiadając, jak zgodnie z prawem prowadzić skuteczne kampanie.

Na zakończenie wystąpi Łukasz Plutecki, CEO AtomStore, z prezentacją: „Od Black Friday do ostatniej dostawy: Jak maksymalizować ROI w końcówce roku (i nie tylko).” Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć promocje zgodne z dyrektywą Omnibus, które zwiększają wartość marki bez obniżania marży. Łukasz pokaże również, jak efektywnie komunikować wartość oferty i jakie trendy oraz technologie zdominują handel mobilny w najbliższych miesiącach.

Agenda

Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30

Krzysztof Piła, Akuratnie.visual creator
Temat: No brand/now brand/new brand – jak dziś zmienia się branding?

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Jak zmienia się rola tradycyjnej identyfikacji wizualnej w erze cyfrowej i dlaczego dynamiczne systemy identyfikacji oraz szerokie doświadczenia zyskują na znaczeniu?
  • Dlaczego marki muszą inwestować w elastyczne i responsywne systemy wizualne, które skutecznie dostosowują się do różnych platform i kontekstów?
  • Czy branding ma jeszcze sens w obliczu cyfrowych wyzwań i jak przygotować się na przyszłość, aby skutecznie reagować na zmiany?

Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00

Adw. Bartłomiej Serafinowicz, kancelaria LAWMORE
Temat: Zgoda marketingowa w Prawie komunikacji elektronicznej. Kilka słów o targetowaniu po wyroku TSUE w sprawie Schrems.

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Co nowego w przepisach dotyczących zgód na przesyłanie informacji handlowej – czyli, jak Prawo komunikacji elektronicznej wpłynie na Twoje działania marketingowe?
  • Jak wyrok TSUE może zmienić zasady targetowania reklam – i co to oznacza dla Twoich kampanii reklamowych.
  • Jak przygotować się na te zmiany w branży digital marketingu – żeby działać zgodnie z prawem i nadal skutecznie docierać do klientów?

Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:30

Łukasz Plutecki, AtomStore
Temat: Od Black Friday do ostatniej dostawy: Jak maksymalizować ROI w końcówce roku (i nie tylko)?

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Jak tworzyć promocje, które zwiększają wartość marki bez obniżania marży? Mechaniki promocyjne zgodne z dyrektywą Omnibus i sposoby na zwiększanie postrzeganej wartości oferty.
  • W jaki sposób skutecznie komunikować wartość swojej oferty? Jak wykorzystać UX i projektowanie doświadczeń, aby przekaz marketingowy był nie tylko hasłem, ale realną wartością dla klienta?
  • Jakie technologie i trendy zmienią handel mobilny do 2025 roku? – Od „brzydkiego kaczątka” do lidera innowacji.

Webinar odbędzie się online w godzinach 15:00-16:40. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się pod linkiem: app.livewebinar.com/851-480-221/x/LhjNIknP

Akredytacja DIMAQ: Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie dimaq.pl/dimaq-voice-online/