DEICHMANN rozszerza współpracę z Havas PLAY

Havas PLAY (Havas Media Network) rozszerza współpracę z marką DEICHMANN. Od początku 2024 r. agencja odpowiadała za działania brandu w ekosystemie TikToka, zaś wraz z początkiem 2025 r. przejęła kompleksową obsługę wszystkich kanałów social mediowych.

W nowej socialowej strategii, opracowanej przez Havas PLAY, DEICHMANN koncentruje się na komunikacji, która bazuje na emocjach i angażuje społeczność. Marka odchodzi od tradycyjnego podejścia opartego głównie na czystym przekazie produktowym, zamiast tego skupiając się na tworzeniu treści, które są bliskie codziennym doświadczeniom odbiorców. Dzięki wykorzystaniu storytellingu, humoru i społecznych insightów, DEICHMANN jeszcze mocniej skłania swoich fanów do interakcji.

Współczesny konsument szuka w mediach społecznościowych marek znacznie więcej, niż tylko produktu – oczekuje autentyczności, zrozumienia swoich potrzeb i przestrzeni dla wyrażenia siebie. DEICHMANN  odpowiada na te oczekiwania, tworząc treści, które są bliskie codziennym doświadczeniom klientów i które sprawiają, że mogą poczuć się częścią wspólnoty.

W ramach nowego zakresu działań, na linii DEICHMANN – Havas PLAY, agencja rozwija także aktywacje contentowe, współprace z influencerami oraz działania niestandardowe, które pozwalają jeszcze bardziej wzmocnić relacje między marką, a jej odbiorcami.